Scoala de soferi SibService si instructor Ittu

Ultimul (si poate printre putinele) servicii de care am fost multumita in Sibiu in ultima vreme sunt cele ale instructorului Ittu de la scoala de soferi SibService.

Anul trecut am scris ca imi cautam o scoala de soferi care sa aiba masini automate. Dupa ce ne-am luat masina cu schimbator automat anul asta in aprilie (cu alt buget si alt model decat cele din lista anterioara) am vrut sa facem cateva ore si am updatat researchul facut atunci.

Am adaugat pe lista Scoala de Soferi SibService. Am facut cateva ore pe un Audi A2 cu instructorul Ittu.

opel merivaDe ce il recomand pe instructorul Ittu daca doriti sa faceti scoala de soferi in Sibiu:

  • are peste 20 de ani experienta (e si profesor de legislatie rutiera)
  • are rabdare – un aspect foarte important
  • nu se enerveaza, nu ridica tonul/nu injura (cei de la Combi Bucur si-au promovat astfel serviciile deci cred ca e si asta o calitate la un instructor din Sibiu)
  • foarte atent / pe faza, reactie rapida – am evitat 2 posibile accidente „minore” generate de altii
  • masina cu schimbator automat pe care am condus: Audi A2
  • pretul pe ora: 40 lei, adica 80 lei o sedinta care dureaza 1h 50 min
  • ne-a insotit dupa orele facute prin intermediul scolii de soferi si cu masina personala (recomand si altora ca dupa sedintele efectuate la scoala de soferi sa faca cel putin inca o sedinta cu masina personala insotiti de instructor – e vorba de acomodare cu masina si o incredere mai mare, un aspect important de la inceput)
  • amabilitate si disponibilitate

Un gând despre „Scoala de soferi SibService si instructor Ittu

  1. Conteaza mult pentru un incepator pe mana cui se afla cand invata comenzile unui automobil si conduita in trafic . Am avut o doamna instructor care m-a invatat lucruri care nu se predau la teorie pe bancile scolii , folosindu-se de orice ocazie din trafic sa imi explice cum este mai bine pentru mine in situatii limita , cum sa reactionez prompt cand un participant la trafic ma forteaza sa reactionez rapid pe comenzile masinii evitand vreun impact . Situatii ca acestea sunt des intalnite la manevrele de depasire sau la cedeaza trecerea ( manevre prin comitere sau de omitere ) .

Lasă un răspuns

