Scoli de Soferi din Sibiu ce detin autoturisme care au cutie automata de viteze

Am hotarat sa ne luam masina second hand cu schimbator automat din mai multe motive printre care desigur si cel mai evident: ca nu suntem niste soferi experimentati (inca :D). Automata o sa ne faca viata mai usoara. Inca visez la un Suzuki 4×4 dar asta e alta poveste. O s-o cumpar eu candva si pe aia.

Dar inainte de a conduce, amandoi avem nevoie de ore de condus (de preferinta pe masini care au cutia de viteze automata) ca suntem batrani si avem permisele de mult. Asa ca am inceput sa ma interesez daca exista vreo scoala de soferi in Sibiu unde poti sa faci cateva ore pe vreun autoturism care sa aiba cutia de viteze automata. Am scris 3 mailuri urmatoarelor scoli de soferi din Sibiu: Prima, Amso (Citroen – instructor Croitor Nicolae 80 lei), Combi. La mail a raspuns azi scoala Prima. Same day email reply. Pentru Sibiu e o performanta doar ca au raspuns „In parcul nostru auto nu detinem autoturisme cu cutie manuala” (desi eu intrebasem de automata). In urmatoarea zi au raspuns la mail si cei de la Combi.

cutie viteze automata

cutie viteze automata

Concluzia: Din ele are Amso un Citroen – Instructor Croitor Nicolae – sedinta: 80 lei

Combi Bucur Sibiu – au 2 masini disponibile: Nissan Micra si Toyota Yaris. O sedinta (2h) costa 100 lei – probabil pentru ca au 2 masini?! Instructor: Jurju Sorin -> 1h e de 50 min – Mergi cu buletin, permis valabil, completezi niste cereri si cam aia e, incepi. Nu e negociabil ca cica primesti factura si chitanta (serios? :)))

Am sunat si la urmatoarele:

Transcom (s-a desfiintat, nr de telefon nu mai e valabil), Autostart si Med Auto (nu au autoturisme cu schimbator automat). 
Am sunat sa ma interesez si in Cluj (n-am putut sa ma abtin) la Toni Auto ca am mai avut experiente cu ei. Va fi posibil cam peste 3 saptamani sa faci ore pe masina cu schimbator automat si autorturismul disponibil o sa fie: Volkswagen Golf 5. Pret sedinta: 80 lei (2h). Intre timp am aflat si ca dl.Toader Viorel nu mai colaboreaza cu Toni Auto. E independent.
Am sunat si la Scoala Rodna din Cluj (nu raspund la niciun nr de tel).
Acestea fiind zise, daca aveti recomandari de scoli de soferi, instructori in Sibiu sau chiar masini (bugetul e de 5000 euro iar ca modele pana acum am eliminat Hyundai i30 si Audi A3 si ne gandim la: un Peugeot 307 sau 308, Ford Focus Break din 2009 sau 2010, VW Golf 5 (Break) si poate un Opel Astra Break?!) le astept cu interes in comentarii.

Un gând despre „Scoli de Soferi din Sibiu ce detin autoturisme care au cutie automata de viteze

  1. Pingback: Scoala de soferi SibService si instructor Ittu | Dar vai!

Lasă un răspuns

