Liliac de la taica

Nu cred ca am primit vreodata flori de la taica, sau cel putin nu imi aduc aminte (pana la 18 ani sigur nu iar apoi am fost plecata) si daca stau sa ma gandesc bine, eu n-am prea primit flori in general, nu doar de la taica, nu e el singurul vinovat (wink) si imi dau seama doar acum pentru ca de multi ani am fost mai degraba ocupata sa le ofer decat disponibila (hihi) sa le primesc.

Dar am primit de 8 Martie de la el si saptamana asta aproape o tufa de liliac. Mi le-a adus jos la scara (la schimb i-am oferit niste borcane goale) si data asta merita deci consemnata in calendar :)) Pentru ca azi e ziua mamei mele, i le ofer ei, virtual vorbind si cand vine in Sibiu, in persoana 🙂 Cele in vaza transparenta care e de fapt vasul de la limonada) si liliacul in vaza cu buline din Targul Olarilor i-l ofer Ancai 😀

Lasă un răspuns

