Cata incredere poti sa o ai intr-o banca?

Am văzut pe Facebook de mai multe ori reclama asta dar ultima oară la Ana care a dat share de la Zoso. Am urmărit de 3 ori reclama, am înțeles că e vorba despre prietenie și blândețe. Ok, pe lângă asta, mai e vorba și de altceva? Că poate îmi scapă mie. Ești prieten cu o bancă? E cale lungă până acolo…

dog bank relationship

Am intrat să văd despre ce e vorba pe PayUMoney și indienii zic că e The best way to pay online. M-am gândit să îi întreb și pe ei și le-am trimis un mesaj (answer pending)

Revenind la reclamă, care evident e o reclamă frumoasă (noroc de cadrele atent selecționate din Sibiu și că noi știm că e vorba de Sibiu) pe lângă că orbul e cam fake (își dă ochelarii jos în cafenea, cică din politețe, yeah right – apropo de asta am căutat să văd dacă în Codul bunelor maniere pentru orbi există vreo precizare legat de asta dar n-am găsit nici măcar codul), el plătește cumva? Dacă da, cum? Prin card? Nu, pentru că nu îl primește înapoi. Online nu are cum (cel puțin nu în reclamă). Nu prea se înțelege exact, nu se observă. Cel mai probabil achită în numerar.

M-am gândit să sun și la Lili’s să întreb dacă se poate achita prin card la ei (poate de aici legătura). Si am căutat să văd ce număr au. Evident, am sunat la numărul de pe pagina de Google Local Business (trist că nu au site), adică la numărul 0765 086 352 . Numărul corect de la Lili’s este: 0746 956 199. Sun la primul număr:

receptorul: Da! (mă și gândeam…wow ce răspuns :|)

eu: Alo! Bună ziua! Aș dori să știu vă rog dacă se poate achita prin card la dvs.

receptor: Aici nu e Lili’s. Ați greșit.

eu: Ah, mă scuzați. La revedere.

Ooooook. Hai să vedem pe Facebook ce număr au. Sun la numărul ăla. Nu răspunde nimeni. Mai sun o dată. Răspunde. Phew!

Întreb dacă se poate achita prin card, aflu că da, foarte bine, excelent. Și întreb și de reclama care s-a filmat la ei, dacă e legat de plata prin card. Și domnișoara sau doamna, foarte amabilă, îmi comunică analogia și mesajul reclamei: indienii se pot baza pe serviciile PayUMoney la fel cum orbul din reclamă se poate baza pe câine. Doooh!!! Probabil acest lucru e inteligibil pentru indieni. Mă întreb ce-au avut cu Sibiul, totuși, de altfel oraș frumos dar precar la foarte multe servicii, în special cele bancare…(despre asta altă dată).

Lasă un răspuns

