De vazut in primvara-vara lui 2015

Mi-am potolit in weekendul ce abia a trecut dorul de munte si nevoia de miscare in natura cu o tura superba alaturi de Vlad si Nelutu in Fagaras la Casa de Vanatoare Dragus, dupa o tura ratata in Hasmasul Mare la Piatra Singuratica :(  Ne-am gandit ca e fain sa mergem acum ca sa mai prindem poate „ultima zapada”. In stanga: munti, in drepta: munti. Whoa!

muchia dragusului muntii fagaras

Si daca tot am revenit cu febra musculara si cu nas rosu de Pinocchio, m-am apucat (n-am terminat, lista e endless) sa scriu cateva locuri din Romania pe unde as vrea sa ajung primavara-vara asta (pe langa iesitul pe balcon), locuri restante din anul/anii trecuti) si le scriu pentru ca atunci cand sunt scrise, cica exista sanse mai mari sa se realizeze (#conformunorstudii). Cu ocazia asta nominalizez si niste prieteni care as dori sa ma insoteasca in toate locurile astea siiiiiii de la care astept raspunsuri de confirmare/infirmare🙂

Am pinuit cateva articole despre locuri frumoase de vizitat in Romania dar momentan lista mea suna cam asa:

1. Lacul Colibita  – Olga, Dan (?!)

2. Lacul Oasa – poate la pescuit?!

3. Valea Lapusului – Misha ar fi la el acasa, Vlad in apele lui la pescuit iar eu si Alexandra hai-hui

4. Pietrosul din Rodnei – VAV, se aude? Haideti cand infloreste Rhododendronul si vreau sa vad si eu muntele de pe prispa casei din Borsa  (Vlad, anunta-l pe Gabi)

5. Poiana Narciselor din Negrileasa (Alba) si/sau Rezervaţia naturală Dumbrava Vadului – doar e aproape – poate un weekend cu bicicletele?! Madalina zice ca narcisele inforesc dupa jumatatea lui Mai deci atunci merita mers altfel vezi doar poiana si cetatea

Update 21.04: Vad ca a aparut tura de la Puiu pentru data de 16 Mai – sper sa pot ajunge ori cu masina si/sau cu bicicleta, oficial m-am inscris, chiar daca in perioada accea avem musafiri (n-am fost pana la urma, am ales sa particip la Noaptea Muzeelor in Sibiu si la Festivalul Luminii din Parcul Sub Arini)

6. Apropo de biciclete, il nominalizez pe Alex cel cu Focus ca ar fi frumos sa dea un semn cand iese prin zona cu prietenii biciclisti din Sibiu (la fel se aplica si pentru turele la munte) – sorry pt Hasmasu, am avut motiv intemeiat6. Cheile Galbenei in Apuseni – mai la vara (Tiberiu de la AMC m-a tot apelat dar degeaba momentan ca nu cred ca au fost nici ei – oricum, de urmarit turele). Diva in bocanci a postat mai multe info despre circuit.

7. Balea reloaded – sa facem traseul ala de care ziceam in toamna cu Vlad, Ionica si cine mai doreste

8. Transalpina – oh well, e pe lista dar nu e musai

9. Flying cu parapanta cu Puiu prin Rimetea sa vad muntii de sus (mor de frica dar scap zburand) – aici probabil ca sunt undeva la coada listei de inscrisi (in asteptare).

10. Moigrad, Salaj, Romania + Poarta Zmeilor + Gradina Botanica de la Jibou (Ildiko + Zack?) – eventual cand suntem in Cluj
11. Rezervatia Scarita Belioara – National park
12. Castelul Corvinilor  (VAV, e clar dar intrebarea ramane : cand? cand anume?) si poate urcam iar si pana la Sarmizegetusa +grija la cort🙂
13. Mocanita de pe Valea Vaserului + Festivalul Pastravului Afumat din Ciocanesti (se pare ca e in august anul asta) + Sapanta – Cimitirul Vesel (whishlist: ie traditionala + multe naframe colorate)
14. Intalnire cu Madalina prin vreo tura (ideal la munte, poate in Fagaras?!)
15. Sighisoara? (Diana?) – mi-e dor de-o plimbare cu tine pe acolo ca-n studentie🙂 Si ca sa fiu mai precisa,  aia de atunci cu Ionela si Camelia (si cu inca un tip de a carui nume nu-mi amintesc acum – Nicusor) fost-a in 25-26 iulie 2010 …
16. Cozia (pana in Valcea) – poate ii fac si o vizita dudei daca o mai prind pe acolo si ar fi fain sa vizitam si imprejurimile (mi-a placut excursia din 31 iulie-1 august 2010 de Ziua Imnului National)
17. Viscri – bike tour (?!) + alte excursii cu bicicleta cu vecinul Marius si alte tours in sate din Marginimea Sibiului si nu numai cu dna Simona si dl. Zanfir si/sau cu Marius ca tot a pomenit de traseul bisericilor fortificate din Transilvania si de un proiect fain
–––––––––––––––––––
Toamna (pending)
18. Tura in Piatra Craiului (asta ar fi mai la toamna asa dar sa vedem ce zice si Andreea Cira) in functie de cat curaj imi fac pana atunci pentru mersul pe creasta😀
19. Chisinau – Rep. Moldova la Alla, daca mai e in zona – poate la Festivalul Vinului? Mi-ar placea sa ajung si in Chisinau🙂
20. Ultima dar niciodata cea din urma, turele cu Predoaia raman in septembrie (n-am uitat) dar deja e toamna si ne indepartam de near future

Lasă un răspuns

