Ce se mai întâmplă toamna asta prin Sibiu și Cluj

Se pare că în ultima vreme fac naveta Cluj-Sibiu, mai des (aproape) decât am făcut-o în ultimii 10 ani de când sunt în Cluj.

Ultima oară când am fost în Sibiu (23 August), am aterizat întâmplător pe treptele Străzii Turnului unde am ajuns la Festivalul de pe scări (literraly). Toate obiectele de artă pe care le-am văzut la Festivalul de pe Scări au fost foarte frumoase, vernisaje și expoziții foto faine, haine interesante, creații hand-made și prețuri pe măsură. De un magazinaș mi-am luat o rochie tare faină (cu sponsorizare (:-*) și chiar și așa a fost scumpă (blushing) și două perechi de cercei frumoși foc.

Vlad și-a luat un muffin care i s-a topit în mână până am probat eu rochia în cabină.

Brioșa cea mai mare. Cu mesaj. Eu am ales-o, el a donat și tot el a mâncat-o🙂 Fair enough. La teatru și la concert n-am mai stat până târziu, a trebuit să plecăm.

briosa festivalul de pe scari

Nu știam de festival (de aici și necesitatea postului de acum, pentru o mai bună organizare, să nu ratăm vreun festival fain de teatru sau film). Și pentru că “managerul” (cum îi spunem noi) e mereu extaziat de Sibiu și zice că în fiecare weekend se întâmplă ceva în oraș spre deosebire de Cluj (really?!) e al doilea motiv al postului. Păi să vedem ce.

Sibiu septembrie:

S-a deschis agentia de bilete a Teatrului Național yeeey

11-14  Sibiu Book Festival cu tema „Cod roșu de lectură” (40 de edituri) + Grădina de Lectură în Piața Mare

20 septembrie: Festivalul Sportului

Cluj septembrie:

17Decât o revistă -Tentant, încă nu mi-am luat bilet că nu știu dacă pot ajunge

Teatru

5 octombrie: EVENIMENTUL LUNII: CULESUL DE STRUGURI LA CICIRLAU, JUD. MM (revin cu un post)🙂

 

Sibiu octombrie:

De testat pista de biciclete, când o fi gata.

6-12:  Astra Film Festival

20-26 Sibiu Jazz Festival  (îl ratez) hmm – Delta, ce să-i faci…

25-28 Cibinfest (îl ratăm că suntem în Deltă)

Cluj octombrie:

3-19: Timaf

7-12: Festivalul International de carte

10-12: Târgul de la Negreni

11-19: Festivalul Internațional de Film Comedy Cluj + http://comedycluj.ro/

3-25: Cluj International Jazz Festival

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

