Parcuri de aventură din Cluj

Nu am ajuns încă în niciunul din România (aventura cea mare și tare fost la Port Aventura, unde am fost cu Vlad anul trecut pe 7 octombrie) dar doresc să merg, având în vedere că cele din Cluj sunt mai aproape (dar poate nu la fel de spectaculoase) ca cel din Brașov. M-am plâns eu în sinea mea (oare și pe blog?) că vreau să ajung la Aventura Parc dar n-am ajuns până acum. Am preferat muntele sau altele.

Pentru că scriu de parcuri, mi-am amintit și de ieșirea cu Vlad, Raluca și Vlad din 17 Mai de la Șuncuiuș, ieșire organizată de Adventure Center unde am participat și noi.

Am avut ocazia să experimentez pentru prima dată tirul cu arcul (nu e la fel de interesant ca și pistolul, și vorba Dianei, probabil cu arbaleta ar fi și mai interesant) și tiroliana (mamăăăă, ce greu a fost primul pas, săritura în gol…m-a durut stomacul înainte să sar, mă trecea la baie, zic, acum e acum, nu mai sar, începuse și să plouă, zic great) Dar pe partea cealaltă mă așteptau Vlad și Vlad cu aparatele foto, așa că am mai făcut un pas, acel pas horror și mi-am dat drumul. Eram verde când am coborât de pe scară. Până mi-am desfăcut casca și eșarfa, mi-am revenit.. Pasul ăla în gol a fost nenorocit rău :)) Aș mai fi putut să mă dau o dată (Raluca a mai încercat o dată) dar am zis, no thanks. Adică nu acum. Am văyut cum e. Next. Așa am realizat că bungee-jumping n-o să fac niciodată (da, probabil o fi adevărată și vorba never say never) pentru că ne mai răzgândim pe parcurs.

tir cu arcul la suncuius

tiroliana suncuius

Și ce-am mai încercat (aici ca să mă conving 100% că intuiția nu mă înșeală): cățăratul pe stâncă (escaladă la Faleza Zenovia). Nu, nu m-a înșelat. Nu îmi place absolut deloc, hehe, it’s not for me. N-am condiție fizică pentru așa ceva, n-am avut nici echipament și nici chef să urc mai sus decât am simțit. Am vrut să văd doar cum e. Ei, am văzut și nu mi-a plăcut 😀 I-am admirat și pozat pe cei și cele care au făcut tot traseul (sau ambele). Și cam atât cu escalada. Capitol încheiat for now.

Și acum, revenind la titlul postării, în Cluj avem așa:

Adventure Center (organizează team-buildinguri & stuffs) https://www.facebook.com/adventure.center.cluj

http://www.geckoparc.ro/ în Ciurila

http://adrenalinpark.ro/ro/ Micești (dacă bine rețin, aici a fost Răzvan; a transpirat în două ore cât în două zile).

După ce ajung la oricare din ele, promit să scriu despre cum a fost experiența 😉

Lasă un răspuns

