Listen to nicecream.fm

Azi si in ultima vreme se pare ca e una din acele perioade. Acele si atat. Imi amintesc perfect ca am mai scris un post asemanator cu piese pentru cititorii mei multi 🙂 dar despre Radio Paradise, radio pe care l-am trecut pe un plan , hai sa zicem..secundar (m-am indragostit de el si apoi m-am plictisit) de cand am descoperit nicecream.fm, radio pe care il ascult si la lucru si acasa si pe care vi-l recomand calduros si voua. Intre timp am mai ascultat si 1.fm dar m-o dezamagit ca dedicatile se pare ca nu functioneaza si di.fm (un radio mai…zbuciumat, asa:p)

Mi-am „notat” cateva piese de pe nicecream.fm care mi-au placut (re)ascultate si care au miscat o coarda in mine :)) in momentul pe care le-am ascultat. Astea sunt. More to come.

siiii

Oddio – Mixcloud birthday jazz

Lasă un răspuns

