Prost dar bun

M-a ţinut cred, mai bine de 4 ani. N-a scrântit când l-am trântit, l-am ţinut în ger, alte dăţi l-am uitat pe calorifer, în dulap, pe pat, la lucru, te mai miri pe unde, cu greu e de găsit în genţile mari de toate zilele umplute cu nici nu vreţi să ştiti ce.

Eu nu sun oamenii ca sa le spun nimic cum de obicei se întâmplă să aud plângeri din partea băieţilor că au fost reţinuţi de nush cine care „nu s-a simţit să închidă mai repede”. Eu cred că sunt la polul opus. Scurt şi la obect, dacă mă înţelegeţi. Mă pot lungi şi eu dacă vreau, nu asta e problema. Lungirea se produce în 3 cazuri: cu prietenii cu care n-am mai vorbit de un secol şi care nu-s în zonă ca să ne putem întâlni oricând, oricum, cu familia dar aici intră mai mult muma care ar vorbi mai mult dacă n-aş expedia-o eu cum cam fac de multe ori când văd că începe să o ia pe arătură😀   şi cu iubitul, care în genere e acaparat de alte voci şi degeaba se tot „plânge” că ştiu că-i place, ajută la stima de sine (am concluzionat asta) dar uneori cam multă vorbărie fără substanţă din câte realizez făcând o paralelă cu o altă persoană tot de gen masculin de la care ştiu foarte bine lucrurile astea.

Aşa, trecând mai departe: experienţa de ieri şi alaltăieri, un lucru mărunt pentru care nu m-am putut abţine să nu plâng (aşa, ca descărcare, cred pentru toate) mi-a demonstrat că a nu avea telefon pentru o zi e ca şi când eşti mort. Nu pentru că nu te sună nimeni (lumea o fi sunând) dar că n-am putut eu suna şi n-am avut la ce răspunde, telefonul fiind mor,. Adică zic mort dar de fapt nu avea semnal deloc. Şi tot ieri m-am hotărât că dacă am un telefon prost (nu, chiar nu e smart) o să renunţ de tot la el şi o să-l arunc pe fereastră sau o să i-l dau lui Vasile pentru voleu, aşa mi-a zis.  Ideea era că voiam să am un telefon la care să pot vorbi, cum zice bunică-mea.

Dar aşa cum am intrat în doliu, aşa am şi ieşit din el. Că de fapt problema nu era telefonul, ci cartela.  Ştiti voi, ca atunci când scapi de una, dai de alta. Aşa-i când cârpeşti. Urăsc cârpelile dar încep să cred că avem a love-hate relationship. Nici prin cap nu m-am gândit că poate fi vorba de cartelă, până n-o intervenit o voce masculină înţeleaptă ca să-şi dea cu părerea. Am mers frumos la Orange shop, bateria era 98,7% descărcată, mai bipăia din când în când, semnalul ăla oribil că e pe sfârşite („bagă-mă la încărcat”). Tipul de la Orange mi-a dat o noua cartela Orange, că a mea era buşită. Să aştept în Orange shop 15 minute, că tre să învie telefonul. Bine, aştept. După 15 minute, ia să vedem, dacă e de la cartelă, normal de la aia ar trebui să fie (tipul îmi zice şi că telefonul e pe ducă, bine mulţumesc, ştiam, nu pot scăpa de el, e o legătură între noi). Când colo pusese cartela greşit.  0_0 Am aşteptat degeaba. Mda, că şi aşa aveam prea mult timp. Mă rog, scoate cartela, o bagă corect, telefonul îşi revine, are semnal, are tot ce trebe şi încă ceva în plus. Security code. WTF? Zice tipul, vai, codul ăsta e de la telefon, care e? Habar n-am. Bun, zice, tre să mergi cu el la decodat. Îmi pică faţă. Mă gândesc rapid unde. Îmi amintesc unde am schimbat acumulatorul. Vreau să merg acolo dar nimeresc altundeva, nu mai ştiam la ce număr. De acolo mă trimite la numărul 31 pe Str. Eroilor la decodat telefonul: 30 lei (tarif crecă stabilit ochiometric, adică se uită omul la tine şi îţi cere o sumă, cam ca la târg aşa) dar până să întreb cât costă am specificat că deja e vechi şi are toate (am exagerat) componentele schimbate.

Ca şi concluzie: telefonul e salvat, numerele sunt pierdute (97,5%). Cine mai doreşte să-mi telefoneze, foarte bine. Cu restul (evident, nu cu toată lumea) voi socializa pentru numerele de telefon. Ce ocazie bună să vă întreb ce mai faceţi, nu? :))) Nu regret niciun număr, mă bucur pentru telefon: că l-am recuperat şi că acum pot telefona. De la acelaşi, dar de fapt de la altul. De fiecare dată.

2 gânduri despre „Prost dar bun

Lasă un răspuns

