Anca Ţurcaşiu

Mi-a plăcut atât de mult cum arată că n-am putut să mă abţin să postez şi aici cele două poze. Impecabil, timpul are încă răbdare, n-am cuvinte. Se remarcă de la o poştă.  M-a impresionat ca la 42 de ani să arăte aşa. Bravo pentru ambiţie. Nota 10 🙂 N-o mai văzusem de mult (nu urmăresc mondenităţi la teve că mă invalidează – care teve de fapt?)

Now this is what I call a sexy woman 😉

Postarea asta să fie considerată ca o floare pe care i-aş fi oferit-o eu dacă aş fi fost în 30 Octombrie la Bucureşti.

Credit foto: Silviu Pavel

Poze de la prezentarea de modă a lui Dorin Negrău unde Florăriile Magnolia au fost sponsor (cu flori, cu ce altceva?).

Lasă un răspuns

