Unghiile, petale de flori

Nu, nu unghiile cu modele din flori ci crecă le pot zice unghiile, petale de flori. Mie îmi displac unghiile lungi mai ales alea artificiale, cică le zice unghii tehnice, cu enşpe mii de modele, care mai de care. Oh, Doamne! Se găsesc pe toate gardurile, dacă îmi permiteţi. Probabil dintre toate alea, cele mai decente îmi par modelul franţuzesc şi unele cât mai apropiate de dimensiunea normală, frumos îngrijite şi cu o singură culoare, fără brizbrizuri care de multe ori îs de-un prost-gust inefabil dar asta este o altă poveste. Nu scriu mai multe acum că cine ştie cine se simte şi o să-mi vină omorul dar acest post este unul ludic-creativ  #numazic

Nu vă obosiţi, nu tre să fiţi de acord cu mine, este în regulă 😉 Cum ar fi să mergi aşa la o întâlnire? =))

În acest sens zic ia hai să mă joc puţin că şi aşa tare-mi place aşa că iată ce unghii mi-am confecţionat pentru câteva ore. De fapt am exagerat, sunt unghii doar pentru câteva minute. Mă scuzaţi dacă postul conţine greşeli. Asta e pentru că mi s-au îndoit unghiile în timp ce tastam. Mi-au zburat petalele :)))

Vă prezint unghiile mele, unghiile petale de flori pe care le-am lipit (ghiciţi cu ce) nu, nu cu lipici, nici cu gel. Ca sa să le confecţionez a fost nevoie să jumulesc o singură floare de crizantemă roz-mov. As simple as that. Le-am dat jos printr-o suflare.

Cam aşa-mi confecţionam eu când eram mică flori. Pardon, unghii-petale la cele 4 degete.

P.S: Cu ocazia asta m-am mai jucat puţin şi cu aparatul. Cam asta e ideea.

Un gând despre „Unghiile, petale de flori

  1. Pingback: Cârnăciorul e provizoriu | Dar vai!

Lasă un răspuns

