Beermat-ul meu câştigător la Shorts Up 2012

Cine ar fi crezut, după atâtea luni de la eveniment că primesc fix vineri o veste bună? :))) Deşi, judecând după prenumele cu care m-am semnat pe beermat, aş putea zice, inconştient, că mă aşteptam să câştig. Alexandra e varianta oficială pe care o folosesc în cazuri rarisime.

E o veste  am primit-o la fix, când aveam foarte mare nevoie şi de aşa ceva. Îmi vine să plec cât mai departe ca să realizez short-up-ul dar nu prea am cum sau poate am? Mizez pe autenticitate şi dacă nu ajung unde vreau parcă n-are farmec. Urmează implementarea pentru care am înţeles că am la dispoziţie 1000 euro.

Beermat-ul meu e câştigător din toate oraşele participante la Shorts Up 2012, carevasăzică: Cluj-Napoca, Bucureşti, Timişoara, Braşov, Sibiu. Nu mi-au zis numărul participanţilor cu idei de filme scurte, probabil or fi fost câteva zeci. Unii au desenat, alţii au scris. Flatant, de-a dreptul. Se vedea că l-am scris când eram leşinată (nu se vede, dar vă zic eu). Ar trebui să realizez scenariul, să descriu nişte cadre. Hmm, să vedem. Ar trebui încă o persoană.

Oare cine, cine, cine?

Lasă un răspuns

