Dragoste de tată

Titlu inspirat dintr-o poză pe care am văzut-o la Adrian Ciubotaru pe wall.

Alaltăieri am reuşit în sfârşit să-mi repar vechiul telefon şi prin reparat mă refer nu la schimbarea capacului din spate care nu mai susţinea să zic aşa, telefonul, ci la înlocuirea acumulatorului. Mda, deci acumulatorul s-a umflat şi de asta nu mai stătea capacul. Nu trebuia de fapt alt capac. Doooh, dar nu mi-am dat seama şi nici n-am acordat importanţă din moment ce nu stătea capacul, clar e capacul de vină :)))) Telefonul e deja bătrân, n-am ce-i face, atât timp cât e încă în viaţă, nu-l pot omorî, aştept să-şi dea duhul singur, până atunci îl mai peticesc ca şi pe portofel şi papuci =)) şi-l declar perfect cu toate imperfecţiunile sale😉

Şi unde mi l-am „reparat?” Păi diagnosticul telefonului l-a dat colegul meu de birou (mai mult sau mai puţin – asta se referă la birou nu la diagnostic) pe principiul bărbatul la nevoie se cunoaşte. Am primit recomandarea iniţial să merg cu el pe Str. Memorandumului, în primul gang pe dreapta, după magazinul Rialda, aprozar şi ce magazine mai sunt acolo. La primul service era închis (e până la 17.00 deschis) aşa că am din primul gang am ajuns şi în al doilea la alt service GSM parcă ce e deschis până la ora 18.00 (eu am ajuns după şi am declarat că diagnosticul e capacul, fără să-l mai las pe tipul de acolo să se uite la telefon – era ocupat, lucra la alt telefon şi mi-a zis să merg a doua zi că nu are atunci capace de spate (probabil trebuia şi unul pentru faţă) pe stoc (cât de tare sună asta, eh??! =))

N-am mai mers a doua zi pe Memo, că e prea departe şi n-aveam chef şi mă tot văetam prin birou de telefon că îmi vine să-l arunc în coşul de gunoi şi din astea grave şi aici a intervenit colegul meu. Mi-a zis să merg pe Str. Eroilor, la numărul 43 (că acolo cică livrăm şi noi flori – oare cui?!), pe partea cu gelateria (mmmm, îngheţata Betty) că e acolo un service de telefoane (tot într-un gang, într-o curte interioară). Am mers, pe acelaşi tip de acumulator din telefon dar second-hand mi-au cerut 50 lei. M-am strâmbat un pic (o.o), am zis că mă mai gândesc (cum fac femeile când nu-s hotărâte şi când umblă cu fofârlica). Am plecat frumos.

Am zis că sigur tre să mai fie şi alt service pe Eroilor şi-n alte ganguri şi am ajuns la numărul 33 (nu 3, ok?) şi aici am dat peste un nene foarte amabil care nu avea tipul ăla de acumulator nou pe stoc (nou însemnând chinezesc, că doar de care?) dar avea unul second-hand nemţesc pe stoc de la alte telefoane „stricate” pe care l-am luat cu 20 lei. Nenea de acolo mi-a ştanţat să zic aşa garanţia de 6 luni pe acumulator, m-a asigurat că o să mă ţină mai mult ca asta veche (care era nouă de fapt) dar care probabil mai avea puţin şi exploda şi eu am plecat foarte mulţumită (şi cu capacul pus la loc).

Şi ca să ajungem şi la titlul postului, am zis că vreau să-l recompensez pe coleg cu o ciocolăţică, ceva, ştiu io, că aşa-i frumos şi că na, a fost drăguţ şi m-a ajutat cu o sugestie bună şi uite că telefonul meu stricat e reparat =)) aşa că am luat de la Flora de la colţ prima ciocolată pe care am văzut-o: un Kit Kat (era să scriu Kitekat, dar aia e pentru pisici) că ştiu că el e foarte pofticios (mai ales la dulciuri, pfai iai ai).

Când am ajuns la florărie i-am povestit rapid ce v-am povestit şi vouă mai sus şi i-am dat ciocolata, la care el a zis: „Ah, mersi dar las că n-o mănânc eu, i-o duc la Diana” (fetiţa lui). În momentul ăla am înmărmurit. Nu mă aşteptam la răspunsul ăsta (v-am zis că-i foarte pofticios). Deci chiar nu mă aşteptam la răspunsul ăsta din partea lui. Asta e dragostea de tată. Nu pot să spun decât Chapeau bas! cum zice francezul şi să vă trimit la Osho.

 

Un gând despre „Dragoste de tată

  1. Pingback: Prost dar bun | Dar vai!

Lasă un răspuns

