Supă cremă de căpşuni

Felul 1 din meniu a fost desert (foarte drăguţ că postează zilnic meniul pe blog): supă cremă de căpşuni la Kaja Tanya de pe Str. I.M.Klein, nr.11 – Str. cu Bulgakov (au şi flori).

Supă cremă de căpşuni care e de fapt un smoothie de căpşuni (era superb să fi fost de zmeurică dar na), servit cu frişcă după cum se poate vedea. Am zis cu duda să începem cu dulcele, că ne acrim pe parcurs (cu limonadă :D). Dacă vă e dor de ceva dulce, sau … de copilărie (atunci se mâncau cu zahăr căpşunele), vă recomand acest desert.

Am băut şi limonadă dar asta nu prea m-a încântat şi după dulce şi acru ni s-a făcut foame aşa că ne-am luat şi varză de Bruxelles cu soia (eu am fost curioasă să încerc pastele stratificare dar nu mai aveau) în care am simţit şi gustul de ghimbir. N-am putut mânca tot dar a fost foarte bun şi felul 2😀

De la Sandi am primit recomandarea pentru brownies cu îngheţată tot la Kaja Tanya, dar alea data viitoare😉 Şi duda mai zicea de borş de caise. Ăsta sună un pic dubios dar cred că altfel o fi bun #deîncercat.

Mâncarea a fost bună şi întâlnirea la fel  pentru sufletul meu. Big hug, dude! :>d<

Lasă un răspuns

