The Artist la Doamna T

Penultima oară m-am simţit foarte bine la Doamna T şi mereu când e vreun eveniment organizat acolo, particip cu drag. Aseară am mers cu duda, după o scurtă vizită la Kaja Tanya (necesită un alt post – revin), la doamna T unde a avut loc o proiecţie a filmului The Artist şi unde am degustat şi alte bunătăţi.

Despre spuma de ciocolată pot să spun c-a fost magnifică şi la fel şi seara petrecută acolo, cu film cu tot.

Am combinat spuma de ciocolată cu un pahar de vin roşu. Hmm, o bunătate. Ştiam cum e spuma de ciocolată, doar am făcut şi eu anul trecut (oricum, de la altul e mai bună =))

Am vizionat timp de două ore şi filmul

şi între timp am mai făcut şi alte poze cu pet-urile casei:

peştişorul auriu – sunt 2 (cel argintiu a dispărut)

Sophica a crscut şi e ditai pufoşenia, aproape ca un tigrişor, leişor, vai vai vai, ce frumuseţe, îmi venea s-o pup pe bot dar am aflat că avea păduchi şi-am zis passssss 😀

Am plecat un pic ameţite. Mai revin.

Lasă un răspuns

