Redd’s Cranberry, prima bere cu aromă de merișoare din România

Fix asta am primit azi, la birou de la The Practice Romania (mulţumesc). O cutie frumoasă plină cu bere Redd’s (4 sticle) prima bere cu aromă de merişoare din România, o bere inedită şi plină de savoare. N-am mai băut până acum decât Redd’s cu aromă de lămâie. Ei, dar acum pot să-mi dau cu părerea, după ce-am băut (acasă că la lucru nu prea se poate =))

Îmi place că e fresh, îmi place că e la 0,33 (berile la 0.5 l le detest) şi mai ales că aroma e una chiar deosebită şi ciudată aş zice.  În contextul în care lămâia e cam cea mai răspândită aromă, merişoarele sună foarte bine. Şi dacă nu bei de obicei bere (dacă eşti fată :D) parcă tot te îndeamnă să vezi cum e. Măcar aşa, de curiozitate, cum zic şi ei în mesajele din campanii. Redd’s Cranberry are un gust nici dulceag, nici acru, înţepător.  E un pic acidulată, ca un suc. I-aş zice mai mult că e suc decât bere.

Sunt curioasă cine, dacă şi când va fabrica o bere cu aromă de zmeurică. Pe aia aş fi şi mai curioasă să o testez.

Una bucată sticlă a mers la duda, alte două bucăţi vor merge la Sibiu. Dacă tot merg mâine acasă, să-i cinstesc cum se cuvine pe ai mei dar mai ales pe mama cu o bere energică pentru că ea după o gură de bere normală zice că ameţeşte, „vai Andra ce tare e” dar data asta nu mai scapă (poate reuşesc să-l prostesc şi pe taica, să vedem, măcar, aşa, o gură, de dragul meu dar dcă o să i se pară cumva nuştiucum eu n-o să mă supăr că o să-mi rămână mie dar eu totuşi sper să-i placă – revin cu feedback). Preventiv, o s-o anunţ pe mama faptul că bere are conţinut de alcool doar de 4%. Deci aproape deloc, cum ar veni.  N-o să se îmbete deci dar nici n-o să bea suc. O să bea bere cu aromă de merişoare. Îmi place dar sortimentul cu lămâie parcă aduce mai mult a bere.

Iar una bucată bere o s-o savurez eu. M-am gândit şi la iubit, o să văd diseară cum i se pare. O să vedem şi care e mai bună: Redd’s Lemon sau Redd’s Cranberry deşi anticipez răspunsul. Între cele două el o să prefere în continuare Timişoareana🙂 Mda, după cum spuneam, lui i se pare că e suc cu hamei🙂 Deci tot la Timişoreana rămâne.

Mă bucur foarte mult că am primit cutia şi pot să zic că a venit la fix (mă rog, ambele dacă le pun pe amândouă la socoteala)  pentru a transporta acasă borcanele goale. Am destule goale, le duc acasă pentru a le face mama refill pentru la toamnă (zscuscă, gemuri, miere şi alte bunătăţuri). În cutie se ştie că sunt transportate şi mai uşor şi mai safe. S-au luat cutiile şi s-au intromisionat elegant de iubit în rucsac (mulţumesc pentru că mi-ai făcut tu cea mai mare parte din bagaj  =))

Până atunci, să bem bere, zic şi să ne mai bucurăm (aşa, mai rar) de gustul ei răcoritor.

p.s: am aflat şi de ce am primit: pentru că am participat la lansarea Redd’s din ţară (de la Cluuuuj).

4 gânduri despre „Redd’s Cranberry, prima bere cu aromă de merișoare din România

  1. Daca vrei sa incerci bere cu diverse arome (cocos, capsuni etc) poti merge la Booha. Oricum, facand comparatie, e mult mai buna Redd’s Cranberry decat amestecatura de la Booha. Dar, de curiozitate, merge o degustare cand vrei sa bei o altfel de bere.

Lasă un răspuns

