Gropiţe, aluniţe, pistrui (şi flori)

Întotdeauna mi-au plăcut persoanele cu diverse cum să le zic..semne? Mda, gen, gropiţe (ahh, ce frumuseţe să ai, hihih, mai ales în momentele de schimonoseală), aluniţe (de la brăţara asta florală e ideea postului; un pic ciudat să-mi găsesc regăsesc semnul pe mână şi mâna în poză şi pe mână o brăţară cu flori, aţi înţeles voi) care am descoperit că de fapt în engleză se numesc beauty spots ( deci iată că dacă erau nişte oribilităţi le spunea altfel, gen ugliness spots) şi pistrui (îmi plac, dar mă rog, ca în cazul aluniţelor depinde în ce cantitate şi de multe ori şi de persoana posesoare şiiiii revenind la gropiţe preferinţele sunt legate de cele  în obraji, hai şi alea în colţul gurii dar nu şi în bărbie sau te miri pe unde :D).

Mici febleţi şi alte chestii atractive vizual (după cum ştim, există şi altele, auditive, printre care sâsâiala).

Vouă ce mărunţişuri vi se par charming and cute?

Lasă un răspuns

