Sală fitness Cluj-Napoca: Puls Gym

Am găsit aproape de unde locuiesc o sală de fitness  (am început să merg deja de două săptămâni) sau mai bine spus de bodybuilding (pe legitimaţie scrie cea mai dotată sală de bodybuilding, perfect echipată şi pentru fitness) şi mă declar mulţumită de raportul preţ-calitate şi de faptul că e aproape. Ca nemulţumire, muzica e dată cam tare şi e cam horror dar o pot ignora.Î nainte mergeam la altă sală de fitness dar preţurile îmi par prea mari acum. Atunci eram mulţumită de raportul calitate-preţ.

Sala unde merg e Puls Gym la  nr. 59 pe Henri Barbusse. Abonamentul pe o săptămână m-a costat 65 lei. Merg (aproape) zilnic câte o oră jumătate. Săptămâna trecută am chiulit şi mă rog, în mai multe zile de fapt. Îmi place că merg (98%) numai bărbaţi (unii sunt cam horror de musculoşi – ei probabil cred că sunt atrăgători).  Înţeleg că merg în continuare pentru că li se lasă muşchii (sau nu?!) şi musai să se antreneze dar totuşi de ce i-au lucrat până să ajungă aşa?!?). Too much is too much.

Îmi place că am un program (and I try to stick to it), că nu aştept să-mi vină cheful ca să merg şi că m-am mobilizat (drept să vă spun nu merg cu foarte mare tragere de inimă – poate pentru că-s la început după o lungă pauză) că doar în timpul ăsta aş putea face altele dar n-am aşteptat timpul potrivit pentru că n-ar fi venit niciodată. Întotdeauna avem o scuză: iarna e prea frig, primăvara amân până vara, vara e prea cald, toamna plouă mult şi e vremea naşpa, unde să ieşi din casă?

Detest din inimă căldura, ceea ce-mi îngreunează şi mai mult mersul la sală. Probabil pentru fiecare există un anotimp, pentru orice există un timp, eu am ales să nu mai pierd vremea şi să mă antrenez. În altă ordine de idei, la Salon Monik mi-am consumat voucher-ul iar dimineaţa n-am ajuns de atunci de când am zis niciodată să mă trezesc să sar coarda. Ştiu, greu cu trezitul, darămite şi coarda… (yeah, yesterday I said tomorrow)

Lasă un răspuns

