The regular guy and the ruler

2 citate pe lunile iunie şi iulie din calendarul primit de la Friends Advertising (şi site) pentru că am dat un răspuns inteligent la un concurs organizat mai demult în concubinaj artistic cu FishingtonPost (site/facebook), calendar pe care nu l-am primit într-un singur exemplar, ci în trei şi le mulţumesc pentru generozitate şi amabilitate.

Interesant să vezi că pentru unii oameni, anul începe cu luna aprilie. Pe aprilie şi mai, pass, mi-a fost lene să mai scriu.

3 calendare ziceam: unul pentru mine (nici în casă nu prea am unde să-l agăţ pentru că nu pot găuri pereţii dar încă mă gândesc unde să-l poziţionez), unul am zis că-l agăţ pe undeva prin florărie (dar unde? că la câte nebunii avem nu mai e loc şi dacă ar fi fost un pic mai mic poate reuşeam lipesc cumva pe frigider deşi e completat şi oricum pentru zilele clienţilor fideli nu mai sunt zile libere :))) dar care a ajuns la Andreea şi unul care i-a plăcut lui Radu aşa că i l-am dat lui .

Revenind, în luna Iunie l-am avut pe THE REGULAR GUY:

„This is the smiley face of all brands. Put it on and give the consumer the gifts of realism, empathy and everydayness. Make him fit in, develop some simple solid virtues and avoid pomposity. Keep on smiling and the world will smile with you. Perfect for consumers who feel the need of connecting with each other and belonging to some larger family. Remember: smile and enjoy!”

În luna Iulie îl avem pe THE RULER care zice aşa:

„Everyone needs a father-like figure. No, not the sort you’ll call „sir”. But the one people look up to for its awesomeness. Take control, but don’t be too bossy or authoritative. Ruler brands shape the consumer into responsibility and leadership. When a consumer associates with such a brand, everyone else has a moment of silence in respect. So exert some leadership. And make your followers exert leadership”.

Vai de mine, de mâine e 1 iulie deja, a trecut o jumate de an din 2012, hmm şi văd că şi blogul meu împlineşte 3 ani, motiv pentru care am zis c-o să-l cadorisesc cu o optimizare, dar depinde cum se comportă.

2 gânduri despre „The regular guy and the ruler

Lasă un răspuns

