Am gustat povestea din interior (şi a fost bună) răsplătindu-mi astfel curiozitatea

Nu ştiam când am primit mailul în care am fost invitată de Monica Jitariuc de la The Practice  în Piaţa Unirii, azi de la 18.30despre ce cutie era vorba. O cutie colorată, cu două găuri pe unde să te uiţi şi să ghiceşti ce e înăuntru.  Am văzut-o abia azi şi tot azi am aflat şice era înăuntru. M-am gândit eu că e vorba de o campanie or something, ceva trăznit aşa că am mers să văd cutia. Îmi plac astfel de evenimente surpriză :)))

Am citit acum că evenimentul s-a desfăşurat în 4 oraşe din ţară (Cluj-Napoca, Bucureşti, Braşov, Iaşi). Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe facebook.

Pe lângă momentele artistice, am primit o cutie în care era o sticlă de Redd’s Lemon. Deci asta a fost povestea bună din interior. Cam asta era în cutie😀

Deşi nu sunt fan bere, asta pot să zic că a fost o surpriză care mi-a picat foarte bine. Bere rece pe o căldură horror în Piaţa Unirii. Mulţumesc, Monica şi Redd’s!🙂

Cu siguranţă dacă o să am vreodată poftă de o bere cu puţin alcool, o să aleg Redd’s Lemon.

Un gând despre „Am gustat povestea din interior (şi a fost bună) răsplătindu-mi astfel curiozitatea

  1. Pingback: Redd’s Cranberry, prima bere cu aromă de merișoare din România | Dar vai!

Lasă un răspuns

