Periuţele de dinţi Yumaki

Probabil că şi voi v-aţi săturat de periuţa voastră de dinţi şi nu numai că v-aţi săturat dar după cum ştiţi se recomandă ca ea să fie schimbată periodic. Ei, dar cu ce să schimbi vechea periuţă? Cu una asemănătoare, evident, clasică sau electrică, sau cu una diferită. Eu vorbesc de cea de-a doua. Pe rafturile magazinelor şi în farmacii sunt prezente (din câte am văzut eu) o mulţime de modele dar posibilitatea de a achiziţiona ceva diferit şi interesant e  redusă (cel puţin eu nu am găsit un model wow, dacă ştiţi cum zic :D). Azi am dat peste nişte smart toothbrushes de la Yumaki. Mă rog, nu ştiu cât de smart sunt sau nu dar cel puţin arată foarte bine şi dacă doriţi detalii, vă poftesc la ei pe site.

Ar fi fain să existe şi în România genul ăsta de periuţe de dinţi care să-şi sară în ochi de la o poştă din raftul întreg de colorături asemănătoare (şi în mare parte, urâte) şi pe care să le foloseşti cu plăcere (în sensul ăla în care să îţi pară rău că trebuie s-o arunci pe cea veche şi nu în sensul că să te bucuri că o să ai o alta – aproximativ aceeaşi :)) decât dacă ai una din asta şmecheră, ca astea de mai jos.

Sursa foto

Şi mai multe periuţe.

Post scris în urma unor experienţe recente la dentist (din seria recomandărilor includ aici apa de gură Listerine (recomandare primită de la duda şi testată de mine) şi pentru că sunt generoasă😀 şi cabinetul stomatologic  MB Center (site/facebook) pentru tratamente endodontice şi pentru alte urgenţe (costisitoare).

Lasă un răspuns

