Feedback despre Expoziţia nud în Uptown Arts Caffee

Am mers în Uptown Arts Caffee să vedem expoziţia foto de care vă spuneam, un eveniment organizat de Comunitate Foto în concubinaj artistic cu Photo Romania. N-am mai fost până atunci acolo aşa că nu ştiam la ce să mă aştept.

Expoziţia intitulată „Miraj şi artă” le-a cuprins pe ambele dar parcă mai mult partea cu mirajul după cum vedeţi din pozele mele second hand realizate pe semi-întuneric cu săpuniera magică. Vă invit la rându-mi la secretul privirii laterale fascinante sau toropite (de pe margine), un secret până acolo unde vederea nu e jenată (de ce-ar fi?) de sexualitate şi pe alocuri sentimentalitate. Ce mi s-a părut interesant la magoritatea fotografiilor cu nuduri a fost evitarea privirii directe😀 (are şi asta farmecul ei) şi impresia de pasivitate a modelelor fotografiate (care meditează?!) şi mai presus de toate plăcerea fotografului – (să-i spunem…un intrus :)) . Voluptatea surprinde întotdeaua corpul. Nudurile sunt hărţuite de dorinţă ca şi cum ar fi hărţuite de lup.

Am fost şi în weekend în speranţa că pot face poze mai ok dar fotografiile nu mai erau deja expuse (acolo dar poate erau în altă parte) deşi iniţial am reţinut că expoziţia ţine din 1 în 17 iunie.

Mă aşteptam ca fotografiile să fie la o dimensiune mai mare (nu sunt nici A4, sunt A3 :D) şi mai vizibil expuse, cât mai la intrare să le vadă toată lumea în loc să se confunde (mai mult sau mai puţin) cu pereţii ca şi când ar fi fost acolo dintotdeauna şi tocmai din pricina asta ajungi să nu le mai observi. Dacă te-ai fi dus pur şi simplu să-ţi bei cafeaua/vinul/berea/whatever e posibil să nu le fi văzut. Păcat.

La masa vecină, afară erau câţiva fotografi cu „armele” aparatele foto la purtători . L-am văzut şi pe Mircea. Probabil veniseră în acelaşi scop: pentru expoziţie. Sau nu? Nu am mai stat mult afară că era cam frig aşa că peste puţin timp de stat în curtea interioară ne-am mutat  înăuntru unde-am şezut confortabil pentru alte câteva ore de poveşti.

Lasă un răspuns

