Să te trezeşti devreme nu-i un lucru uşor

Nu e uşor dar simplu e. Îmi făceam eu speranţe că o să mă trezesc la 6, hai cel târziu la 6.30 dar nu s-a întâmplat de când am zis până acum nici măcar o dată :))) Despre weekend nu ştiu ce să spun, aici e negociabil deşi n-ar trebui. Despre trezitul şi adormitul devreme mă refer atunci când sunt la mine acasă (exclus vacanţe şi alte cele).

Cauza e că stau până seara tâziu cu ochii în laptop, mereu găsesc câte ceva de citit, de dat like, share, comentat şi aşa mai departe plus diverse alte activităţi. Aşa că am luat taurul de coarne, atacând cauza. Pentru că schimbarea are nevoie de timp, mi-am propus să urmez câţiva paşi să văd ce rezultate obţin (observaţi că e un întreg efort la mijloc şi o adevărată muncă i – am devenit o problemă pentru mine însămi, mă rog la partea cu somnul, pe care vreau să o rezolv că aşa nu se mai poate). Ca să înţelegeţi, faptul că sunt uneori irascibilă e din cauza lipsei de somn. Cam ca şi copiii mici de la grădiniţă, care dacă nu dorm după-amiaza nu te prea poţi înţelege cu ei. Cam aşa şi cu mine😀

Revenind la paşi, „metodologia” e următoarea:

1. Nu mai stau până noaptea târziu (gen orele 2-3). Până acum am reuşit o dată (aseară când m-am pus în pat la 23.30)

2. Să mă trezesc normal, adică la ora 08.00

3. După ce reuşesc să mă pun în pat la o oră decentă timp de o săptămână (am zis că ajunge atât)

4. O să încep să mă trezesc devreme. În prima zi după respectiva săptămână de adormit devreme la ora 7.30, în următoarea la 7.00 şi tot aşa în fiecare zi care trece o să scad o jumătate de oră să vedem până la ce oră matinală ajung.

5. Aia o să fie ora obişnuită.

6. Nu sunt dispusă nici să mă pun la somn la ora 22 numai ca să mă trezesc la ora 5.00 (sau? sunt?!) hmm, nu prea cred

E o provocare foarte mare pentru mine dar sunt conştientă că trezitul de dimineaţă e un mare plus de care o să mă bucur prin activităţile pe care o să le am şi mai ales pentru că după productivitate, o să mă trezesc mai odihnită.  Sleeping less nu mai e secsi, e obositor şi enervant. Are legătură şi cu facebook  dar nu despre asta e vorba numa că tips-urile alea au legătură şi cu ce zic eu aici.

Atât am vrut să vă spun. Voi cum reuşiţi să vă treziţi dimineaţă în zilele de lucru? Cu câtă muncă de convingere (din partea voastră) şi mai ales de ce? Ce faceţi dimineaţa?😀 Eu aş vrea să citesc sau să fac exerciţii de Pilates şi să mănânc şi să îmi beau cafeaua acasă ca să n-o mai port în geantă (la propriu) cu mine. Dacă aveţi soluţii miraculoase, please do share!

Later edit: un articol util

Un gând despre „Să te trezeşti devreme nu-i un lucru uşor

  1. Când lucrez de dimineață mă trezesc la 6 fără nici o problemă, chiar dacă seara adorm destul de greu. Deh, trebuie să fiu pe 7 la serviciu și creierul meu nu mă lasă să dorm nici un minut în plus. Că mă resimt după aceea, la o oră sau două, asta e deja altă poveste🙂

    Problema e când vreau să mă trezesc voluntar așa devreme, ca un făcut nu reușesc nicicum!

Lasă un răspuns

