Keep calm but always stay slim and fit

Nu credeam să scriu vreodată un articol despre celulită („coaja de portocală”). Dar iată-l.

Cu câteva săptămâni  în urmă visul meu dintr-o noapte (vis tematic, vă zic) a avut de-a face cu celulita şi cu operaţia de « stomac ». Ce vis teribil ! Am visat că m-am operat ca să-mi scot celulita, am visat că am fost ciopârţită şi chiar când mi-am dat seama spre dimineaţă (verificând alarma de la telefon, înainte să sune, că ştiţi, uneori se mai întâmplă să n-o aud, dar numai uneori) că nu e vorba decât un vis, tot m-a durut pielea, tot m-a durut tot corpul şi din el cu preponderenţă şoldurile şi zona abdominală. Am visat că am fost tăiată şi ciopârţită şi în zona inimii şi nu mi-am explicat cum de, ce-are a face inima cu celulita? Am visat şi cuţitul primit de la Maila, cel mare, de măcelar, l-am visat ca produs care ar fi contribuit ulterior la redefinirea formelor. M-am chircit în poziţia de foetus cu perna în braţe şi am mai stat puţin aşa. Horror!

Nu ştiu dacă postul Oanei are vreo legătură a avut legătură cu visul meu, dar ştiu că ea a scris despre celulită (da, articolul ăsta e draft 75% din aprilie dar am aşteptat atât ca să vă povestesc pe îndelete ce şi cum). Şi ştiu c-am vrut să îi comentez pe blog atunci dar ce să fi scris? :)) Şi în aceeaşi zi (funny karma), am aflat de la Oana de la Salon Monik unde merg  la Pilates că o doamnă urmează nişte şedinţe pentru combaterea celulitei (ca să vezi!)

Aş minţi să zic că astfel de probleme nu mă preocupă dar aş minţi şi să spun că mă preocupă într-atâta încât ajung să le visez. Şi cu toate astea, uite că le visez. Pfiii. Celulita rămâne un rest în inconştientul meu, o posibilă problemă care devine activă de câte ori nu fac nimic ca s-o combat (de obicei când nu fac, atunci mă apucă pandaliile) dar uite că acum fac.  Eu îi zic electrocutare 😀 (drama queen).

Mai demult (de prin aprilie parcă) am mers la câteva şedinţe de Pilates la Salon Monik cu voucherul de 1000 lei pe care l-am câştigat, şedinţe care au fost ok dar parcă nu m-au ajutat cum voiam eu (acum că am prins schema pot face şi eu acasă exerciţii) în sensul că eu m-am încăpăţânat să doresc aşa ceva, aşa că de data asta am zis să profit de el en plein şi am ales (acum 2 săptămâni) chestia căreia îi zice Ultralipo. Mi-a explicat Oana de la Salon Monik că are 3 părţi: 1. înmuierea cu plăci cu cremă termică cu care se stă cam 20 de minute, 2. cavitaţia (lucrătura cu aparatul are ca scop explozia celulelor cu grăsime asemeni unei pungi cu multe umflături de aer pe care nu te laşi până nu le spargi pe toate  :)) şi la etapa asta simţi un fel de mici înţepături şi o oareşce căldură dar e ok; singura problemă e că ţiuie aparatul ăla ca nebunul, un ţiuit care îţi ajunge până  măduvă asta până când te obişnuieşti cu el  şi te faci că nu-l mai auzi şi 3. limfodrenajul (un pic dureros cu un aparat vacuum gen aspirator cu nişte role cu care îţi e masat corpul aşa cum se frământă aluatul dar varianta hard core) –  mai multe detalii elegante găsiţi pe site.

Iar azi am mers la împachetare (ar fi costat 100 şi puţini lei). Întâi mi-a aplicat Oana un gomaj, un exfoliant de corp (an active scrub creat din mici bureţi încapsulaţi, care prin frecare elimină celulele moarte şi pregătesc pielea pentru o absorbţie a produselor aplicate) şi apoi un ser de corp (lipo drain – ser uşor cu acţiune de lipo-absorbţie pentru a ajuta pielea să-şi accelereze procesul natural de eliminare a fluidelor şi toxinelor) şi apoi o mască cu care am stat împachetată în celofan timp de 30 de minute.  La începutul procedurilor mi-am luat nişte chiloţi dintr-un material gen hârtie şi apoi nişte pantaloni gen izmene şi a început calvarul :)) lucrătura, dermocellul timp de 30 de minute.

Aparatul ăsta e un şmecher: scoate din profunzime celulita şi o mărunţeşte (om trăi şi om vedea) iar prin efectul de vacumare are şi rolul de a tonifia pielea, spre deosebire de masajul anticelulitic care mărunţeşte doar celulita de la suprafaţă. La fel, acelaşi aparat, un pic dureros la început dar na, baba rabdă la frumuseţe :))

Next time (ar costa 105 lei toate cele 3): înmuiere, ultrasunete şi masaj anticelulitic (o să mă gâdile Oana, să vedem cât o să suport :D). Superb, nu?

Printre alte activităţi am ales să merg şi la sală (peste 3 săptămâni dar e important că acum chiar o să merg din moment ce declar şi aici) că am amânat destul. O să merg la cea mai apropiată  (şi ieftină, cred) sală. Alte cele: am ales să mă trezesc (cu ajutor) în timpul zilelor lucrătoare la 06.00, cel târziu la 6.30 şi să merg în părculeţul Farmec unde să sar coarda x 2 (una clasică, alta digitală că am înţeles că săritul corzii e extraordinar). Urât că nu le-am folosit până acum. But no hard feelings.

Voi ce exerciţii faceţi? Cum vă menţineţi slim and fit?

Un gând despre „Keep calm but always stay slim and fit

  1. Pingback: Sală fitness Cluj-Napoca: Puls Gym « Dar vai!

Lasă un răspuns

