Ce am mai mâncat, ce am mai băut prin urbe

În ultima vreme ajungem tot mai des prin Wok’n’roll. De fapt, dacă ar fi după noi, am merge acolo de 3 ori pe zi.

Ce am mai mâncat: când am fost răcită, am ales (nu tocmai inspirat) supă asiatică de pui. Pfuuui, condimentată rău, cu mult chilli. Arată aşa:

Am mai mâncat orez cu legume, pui şi sos dulce-acrişor (şi altă dată mediteranean). Arată cam aşa:

Ieri am încercat orezul cu legume şi vită (mai picantă decât combinaţia cu pui) dar foarte bun

şi Funghi (tagliatele plus smântână şi ciuperci)

La Camino pe terasă am mâncat nişte bruschete foarte bune (cu roşii, cremă de brânză, pesto şi cu un iz discret de usturoi – atât cât poate fi usturoiul de discret :)) + rose-ul recomandat de chelnerul apring (foarte bun)

La restaurantul indian, Indigo, am mâncat tot orez dar de data asta colorat: cu ghimbir şi alte mirodenii (f bun) şi Chicken Tikka Massala

Şi aici este tot chiken dar nu mai ştiu exact de care (nu am mâncat eu decât am gustat, dar foarte bun – vă zic după ce consult meniul iar :D)

Pe terasă la CE? am încercat un julep cocktail recomandat de Andreea sau Darius (nu mai ştiu :D) cu rom, mango, mentă şi alte cele. I-am dat nota 8.

Din categoria băuturi:  de încercat:  vinul de Segarcea, ăla demisec care cică e ultra bun (aşa zice iubitul şi îl cred) .În rest, recomand călduros vinul de Sâmbureşti (demisec şi sec). Am făcut cadou o sticlă şi mi-a crescut inima când am aflat că e şi vin premiat în China. Bravo, domnule Jean Valvis🙂

Ieri am mers şi la Berăria Ursus din Piaţa Unirii nr 20  (nu, n-am băut bere). Legat de mâncare nu vă recomand Spagetti Carbonara, nici pastele la cuptor cu nu ştiu ce carne şi nici pizza Quatro Stagioni (nu, nu le-am mâncat eu pe toate dar se face cu share). S-or pricepe ei  la bere şi alte băuturi, dar la mâncăruri nu prea.

Am mai mâncat la Toulouse un gazpacho foarte bun

Nu la fel se poate zice de fish and chips (peştele, mi-a zis iubitul că nu a avut niciun gust0_0)

Sushi la Vertigo a fost nemaiminunat, cu ocazia Ad and the City şi evident, nelipsitul pahar de vin

Lasă un răspuns

