Creative Combo, bărbatul în publicitate, eveniment în Bulgakov

Că tot se apropie Ziua Bărbatului şi că am pregătit flori şi pentru domni  (da, florile se oferă şi domnilor iar dacă nici eu nu mai ştiu, atunci când?! numai avionul l-am omis şi mulţumirile Alinei pentru post) aseară am participat cu Andreea la un eveniment foarte fain (mulţumesc Cluj Life pentru invitaţia dublă):

Creative Combo, bărbatul în publicitate în Bulgakov, un eveniment IQads ce a constat în proiecţii premiate în toată lumea. Aproximativ 3 ore de spoturi cu şi despre bărbaţi (dedicate femeilor): ca maestru al momentului nepotrivit, ca fiinţă pe care şi dacă o urăşti, totuşi nu o poţi face pentru prea mult timp, ca bărbat adevărat definit de un cuvânt care pe mulţi îi sperie (responsabilitate), ca tătici, ca iubiţi, ca amanţi, ca băutori (înrăiţi) de bere, cu gaşca de prieteni, ca pasionaţi de maşini, sport, ca bărbaţi activi, energici, ca tineri şi cool, ca inepuizabile surse de inspiraţie şi nu în ultimul rând drept copii.

Mai jos sunt câteva din spoturile pe care le-am urmărit. Nu am una preferată din cele de mai jos dar la două am 2 comentarii că na, nu m-am putut abţine 😀

BGH air conditioners: Dads in Briefs

Alexander Keith’s – Made to Share

Durex Ring Promo (bună, bună :)))

Durex Chocolate Flavoured Condoms Commercial

KAYAK Brain Surgeon

Subaru Kid Commercial Fixed

Pug attack: Doritos revenge !

Flirty girl (AXE)

Sony Playstation – Live in a State of Play

Land Rover LR4 „Pathological Liar” | Land Rover USA

PUMA HARD CHORUS UNITED KINGDOM TRULY MADLY DEEPLY

Bud Light, Always worth it

Round up your mates for a GUINNESS on St Patrick’s Day :)))) hilară 

Heineken – Men With Talent

The Legendary Making of The Date

Bavaria – Hugh Hefner (Right)

Dodge Charger Super Bowl Ad: „Man’s Last Stand”

Hugh Laurie L’Oreal Paris Men Expert

Reclama The Force de la Volkswagen şi cele cu Old Spice nu le-am mai postat, înţelegeţi voi 😉

+ La mulţi ani de 5 Mai tuturor bărbaţilor!

Un gând despre „Creative Combo, bărbatul în publicitate, eveniment în Bulgakov

  1. Pingback: Noaptea devoratorilor de publicitate 2012 – The night of the ad eaters | Dar vai!

Lasă un răspuns

