Sirop de ghimbir şi alte bunătăţi bio

Că mi-am ieşit din mână cu gătitul, asta nu e o noutate dar să vă spun ce-am mai preparat în ultima vreme: sirop de ghimbir cu mânuşiţele mele. Mă rog, el e acum în frigider, pe punctul de a deveni sirop. Momentan e ghimbir şi miere (sirop în potenţialitate şi în actualitate cam peste vreo 13 zile).

Am luat din Kaufland o rădăcină de ghimbir, am curăţat-o de coajă, am spălat ghimbirul şi l-am ras pe răzătoare. Am pus ghimbirul ras într-un castron mai adânc şi ghimbirul l-am acoperit cu miere. Ei, toată compoziţia asta se lasă la rece (eu l-am pus în frigider) cam 2 săptămâni, la macerat cică. Dupa 2 săptămâni se scoate frumos, se strecoară şi voila, siropul de ghimbir. O să îl pot folosi aşa, câte o linguriţă, în ceai dar şi mai bine, cîte un pic, în limonada home-made.

Reţeta asta am aflat-o de la Alina, la munte. Povestind noi despre prăjitura cu ghimbir, nuci şi morcovi, am ajuns şi la sirop. Nu de alta, dar vine căldura, mi-am amintit de limonadă, de terase, de stat la soare (sau la umbră) şi de lăfăit sau zăcut.

Postul a fost inspirat de al lui Dobro, dar revin cu mai multe descoperiri naturale acum că am revenit pe blog.  Pfiuu, mi-a fost foarte  dor să scriu aici🙂

Între timp aştept să sune cei de la Gimmy Bio să mă uimească cu preţul la sucul de goji, acasă mă mai maschez cu argilă şi miere, când am timp mai trec pe la Datina şi cât de curând o să dau o fugă până în Mănăştur la Kzarinne după nişte produse (uleiuri pentru uz cosmetic, mostly)

Lasă un răspuns

