Astrogramă personală

Nu mai ştiu unde l-am găsit aşa că, ghilimele: „Relationship means adjustment, it is giving. You give what you can to the other person and wait for them to give back to you. If you are demanding from the others, the relationship is not going to last long. Demand destroys the love. Demand and blame destroys relationships. So, you should only know how to praise others and uplift a situation instead of blaming, finding fault. Uplift the other, this should be your commitment . Then you are the right person for anybody, and everybody will love you when you don’t hurt them intentionally….Secondly you must be open to correction and changes and 3rd, have the patience to listen to criticism. Fourth, you know the other persons’ point of view, or where the shoe pinches, You should see the other person beyond their words and their actions.”

Se potriveşte cu un poem fain, de pe celălalt blog şi cu depresia mea lunară:

Nici să mângâi nu mai sunt în stare, –
natura a devenit atât de străină şi de ghimpoasă
că numai gura mi-a rămas
pentru surâs.

(Nichita Stănescu – „Imediat”)

Am aflat curând din astrograma personală (fără detalii de la cine, ce, cum, când, cât, de ce), cu intereptări de poziţii ale planetelor, noduri, case, linii, conjuncţii, opoziţii etc că am aşa: zodia Săgetător (aia o ştiam deja), ascendentul în Balanţă şi descendentul în Berbec. Că sunt o persoană rece (ce dacă-s semn de foc?şi că asta percep ceilalţi în mine, persoana, nu prietena, nu iubita) pentru că în imediata vecinătate e Soarele şi Saturn, puternică şi activă (uneori impulsivă, repezită) care trebuie să-şi folosească înţelepciunea în administrarea banilor (de care nu o să duc lipsă că mă pricep să-i fac) şi a timpului şi care trebuie să deosebească întodeauna cantitatea de calitate (mai bine mai puţin şi bun decât mult şi prost – să nu mă lăcomesc, să ştiu cât îmi este necesar) şi care e capabilă să o ia de la început în absolut orice (un fel de pasăre Phoenix care renaşte din propria-i cenuşă). Înţelepciunea mea nu funcţionează în iubire (probabil aici nu-mi pun problema adevărului), când mă manifest ca femeie  şi cică asta o s-o dobândesc în cuplu dar până acolo mai am de şlefuit la personalitate şi la viaţa spirituală.

Ascendentul în Balanţă: preocuparea pentru frumos (I work with flowers), trebuie să fiu diplomată, să învăţ relaţionarea cu ceilalţi, o să am o viaţă uşoară, un drum de zbor 🙂

Alte cele: cică o să mă mărit din dragoste (da, da,  numai că eu am zis că n-o să mă mărit niciodată), ca femeie şi ca mamă cerinţa e să nu-mi ignor niciodată transformările interioare care îmi vin, să nu uit de aspectul magic al vieţii (Einstein: „Viaţa însăşi este magie, iar dacă nu crezi asta, măcar încearcă să o trăieşti ca pe ceva magic„), să mă iubesc pe mine ca să îi pot iubi pe alţii (îmi plac bărbaţii cu trăsături de berbec, asta zice astrograma: bărbaţi energici, activi, puternici, focoşi, asemeni mie, numai că focul se stinge cam repede şi iubirile nu durează foarte mult aşa încât mă refugiez în străfundurile fiinţei unde-s mai greu de găsit – cine să mă caute fix acolo?), să iubesc banii dar cu măsură. Se pare că stau bine cu percepţiile, inspiraţia şi mentalul superior şi nonconformismul şi de multe ori spun lucruri neaşteptate.

La comportamentul meu sexual sunt nişte răsturnări de situaţii, frământări şi interpretări pe dos. Poate n-am avut un comportament sexual „corect” nici în alte vieţi. Trecând rapid peste sex şi revenind la suflet, să nu ignor nicio transformare (am mai zis dar mă repet că-mi place). Surpriză: felul meu de a iubi e de tip scorpion (cine ar fi zis?) adică mai introvertit, mai misterios.

Mijloacele mele de ascensiune în carieră ţin de organizarea timpului, de câştigatul banilor (la care se pare că mă pricep numai că la administrat vai şi amar) şi de inspiraţie. Interesant.

Cea mai importantă relaţie e cu mine însămi. Aici se impun respectarea câtorva cerinţe (ex: să învăţ să primesc minciunile într-un mod mai tolerant pentru că eu simt minciuna şi e foarte deranjant dar cu umorul meu înţepător pot da replica „diplomatic”). Ca femeie ar trebui să am un comportament de Taur. Numai că aici sunt nişte contradicţii (taurii-s leneşi, greoi, io-s activă, energică, taurii au tendinţa de a se îngăşa în timp – bleax, probabil trebe să găsesc echilibrul).

Cel mai bine îmi încarc bateriile în singurătate (pe asta o ştiam).

Cam atât. Nu-mi rămâne decât să confirm sau să infirm de-a lungul vieţii aceste previziuni luate mai în glumă, mai în serios.

Lasă un răspuns

