Despre pile

Am eu un principiu (foarte corect) despre pile şi deschiderea de uşi şi mă bucur că îl regăsesc pe deplin în acest video.

Ascultaţi-l şi o să vă lămuriţi.

Prin analogie ţin să spun, deşi poate că nu-i acum momentul (şi ce dacă? doar eu decid), niciodată nu o să auziţi de la mine sau să vedeţi să fac vreo recomandare de produs sau serviciu pe care deşi îl folosesc (dar altfel) eu nu aş fi dispusă să plătesc (bani) în alte condiţii. Noroc că acum e despre oameni vorba, oameni pe care să-i respecţi, dar fără încredere nu prea ai cum. Despre cei credibili, unde credibil, conform dexonline.ro  = „Care pare a fi adevărat și inspiră încredere; verosimil; plauzibil. /<lat. credibilis”

Un gând despre „Despre pile

Lasă un răspuns

