Surpriză de la Aqua Carpatica

O supriză de la Aqua Carpatica de care sunt foarte plăcut impresionată. Un gest neaşteptat care vine din partea unui străin (subliniez pentru că e important, cine ştie cunoaşte), a domnului Jean Valvis, care a citit elucubraţia naivă 3 în 1 despre pliculeţele de cafea, în care am amintit şi de Aqua Carpatica.

De când eram mică mi-a plăcut (da, ăsta e verbul) să beau apă. Întâi de la robinet şi apoi plată, că ne-am mai cizelat între timp şi am aflat şi ce e sănătos şi ce nu (#obiceiurisănătoase). Eram ca un beţiv cu sticla la pat, care se trezea noaptea că îi era sete şi bea apă încât ai meu au crezut că am diabet şi m-au dus la doctor, dar nu aveam nimic. Deci asta se întâmpla când eram mică. Pasiunea pentru apă mi-am păstrat-o până în zilele noastre. Adică beau şi când nu mi-e sete (excepţie: la munte, acolo mi-e sete mereu). Cam cine mă cunoaşte ştie că mereu am apă la mine. Întâi consumam alte branduri (nu spunem care 🙂 Cum zicea şi Sântămăreanca şi mie mi-a plăcut ca şi copiilor ei,  ambalajul. Destul de intuitiv, nu? 🙂 Forma sticlei de fapt e interesantă. Mi se pare mai classy aşa şi pentru că se diferenţiază de celelalte. Mi-a sărit în ochi şi gata, am pus ochii pe ea. Gustul e normal. Nu ştiu cum să-l descriu, un gust bun şi proaspăt, asta îmi induce. Ce am mai apreciat şi am reţinut legat de Aqua Carpatica e că au un CSR foarte bun, au donat satelor sinistrate şi izolate de zăpadă, 6000 sticle de apă şi un articol mai recent pe care vă invit să îl citiţi.

Scriind eu foarte sincer (doar ştiţi că nu vă recomand ce nu consum) azi am primit aceste cadouri. Apa ca apa, dar viiiinul :X (îl consum cu mare drag, dar nu ca pe apă :))) Aseară mâncasem cu duda clătite şi am băut un vin (noroc c-a reuşit să mă ajute să deschid sticla de vin alb promisă de mult marinării iepurelului, blestemând în prealabil inexistenţa unui bărbat în casă care să scoată spurcatul ăla de dop dar până la urmă ne-am descurcat în alte feluri :D) şi vinul ăsta l-am primit la fix 🙂 karma related (or not?)

E prima oară când primesc pur şi simplu un email din partea unui brand care să îmi mulţumească că le folosesc produsul-serviciul  şi articolul ăsta e în semn de mulţumire. Am scris în email că mi-au făcut începutul de săptămână mai frumos (aşa-i dacă stai o zi acasă şi încurci miercurea cu duminica şi lunea cu joia).

Domnul J.V. nu ştia (cred) că eu am dus Aqua Carpatica inclusiv pe munte, înapoi în Carpaţi (lasă c-au ştiut colegii de ture, pe care i-am înnebunit de câte ori m-am oprit să beau apă pentru că îmi era foarte sete, pentru că transpirasem şi obosisem şi apa mă revergora ca să spunem aşa) dar despre munte, într-o viitoare postare, că doar pe blog nu scriu la normă, hai să zicem că îl scriu completamente în weekend). Am livrat apă la 0,5l şi colegilor/elor prin florărie (gata un bax mic). S-au bucurat 🙂 Ne mai vedem în 20 martie, pilelor, vă invit #laoapă

Până atunci, aceasta c’est moi. Acoloşa în mânuşite e apa. În prima tură am avut în rucsac o sticlă de 2L (bad choice, las că data viitoare ştiu). Ce-ar mai fi de zis? Cam atât.

Keep calm & drink *water*/ *wine*

2 gânduri despre „Surpriză de la Aqua Carpatica

  1. Chère amie…nu ati mentionat motivul care m-a emotionat : Ati povestit ca, fiind la o bacania, vati enervat cu vanzatorul solicitand insistent sa va furnizeze AQUA care aparent nu era expusa pe raft !!!

    Oameni care se bat asa pt un Brand de calitate pe mine cel putin me emotioneaza !!!

    Merçi Andra inca o data, merçi beaucoup !!!

    Sanatate si toate urariile mele,

    Yannis Jean Valvis

Lasă un răspuns

