Cu cine mă văd şi pe unde în luna Martie

Presimt o întrebare despre ce mai facem săptămâna-luna asta, ce mai e interesant aşa că întrebarea e cu cine şi pe unde mă întâlnesc în Martie prin urbe (I mean, întâlniri planificate):

– o vizită oamenilor de la Datina (să vedem cu ce bunătăţi cumpăr) şi da, asta intră la categoria evenimente (am cumpîrat pâine de casă, vai dar bună e, iaurt şi alpte de capră (cam grase dar na), mălai ecologic (aşa, de fantezie), muşchi haiducesc şi un baton de ciocolată de casă bun de mori nu fake stuffs ca-n magazine).

13-15 Martie: zilele filmului portughez la Casa de Cultură a Studenţilor din Cluj-Napoca. Ah, portugheza! Fain film, am râs. Am reţinut un cuvânt fain: b

 

15 martie cu jazz evening în Atelier. sună bine, să vedem (Zoli?) Nu am uitat, încerc să-ţi fac rost de-o bătrână.

 

 Monica, brownie în weekend la Cafeteca? Da, ok, Sâmbătă de la 17.00 De fapt brownie şi caffe latte pentru Monica, mocharetto şi apă pentru mine

 

– în 18 martie, dacă mai merg fetele la Pubquiz  (sau nu, să vedem) 

 

19 Martie, teatru: „Scaunele” de Eugen Ionesco (cam la mama naibii se joacă dar sunt sigură că o să merite :D) Am scris despre câteva impresii.

21 Martie: pizza în 4 Amici – am mâncat un pic cam mult. Bune ciupercile la cuptor furate de la Andrei.

22 Martie: suc în 4 Amici :))

În 22 martie aud că la Casa de Cultură e duel pe scenă între Caramitru şi Horaţiu Mălăele (biletele nu-s tocmai ieftine dar merită, zic eu – nu mai merg

În 23 martie cică cei de la Qui One Quint pregătesc o surpriză – oare despre ce e vorba?😀 Sunt curioasă. Poate ceva bun sau vreun recital de poezie, concert de pian? Rămâne să vedem. Ah, e seară de iluzionism😀 briiici

– în 24 martieconcert Blazzaj în Euphoria Music Hall (sună binişor)

24 martie: dans în My Way 

– Samsara, anytime (mă gândesc să merg cu o carte de data asta)

– masaje la salon Monik (am zis că după 8 Martie)..da da, trebe.

– filme cinema Victoria (Iubire persană şi Oci ciornie) pfff, poate săptămâna viitoare sau poate am eu parte acasă de alt film😀

Post reeditabil pe măsură ce mai aflu chestii.

2 gânduri despre „Cu cine mă văd şi pe unde în luna Martie

Lasă un răspuns

