Îmi plac bărbaţii cu păr dar nu chiar peste tot

Tocmai defrişez o rodie cu furnculiţa şi am dat peste un articol de la cireaşa, care invariabil m-a trimis la altul. Atenţie, urmează un articol mai…excentric? :)))

Despre ăla altul e vorba acum.
Ca să le iau punctual dar în cealaltă ordine:

– părul de pe ţeastă îmi place să fie cel mai mult (dacă nu prea e, n-avem ce-i face, ori ne mulţumim cât e, ori nu) că îl poţi ciufuli, trage, smulge (dacă nu e cuminte), aşa câte un fir, apuca, mângâia şi câte şi mai câte.

– aici nu ştiu ce ordine să pun, zic cum îmi vine în minte: barba is a must (bărbaţii raşi, cu faţa ca fundul de bebeluşi, moi şi fluffy nu-mi plac – excepţie fac cei 2 pe care i-am adoptat pe Facebook). Deci bărbaţi, lăsati-vă barba să crească puţin, sunteţi de enşpe mii de ori mai secsi, mai virili, senzaţia de a fi împusă, zgâriată un pic (nici prea mult) – yam yam. Am mai reuşit să-i conving că le stă mai bine neraşi (aşa câteva zile, nici cu barba până la genunchi că aia e semn de neîngrijire şi de repulsie), că sunt mai chipeşi şi muuult mai pupabili.  S-au executat oamenii, doar ce era să facă? Doar era înspre binele lor. S-au prins că nu ştiu să mint. Ce-or fi făcut după ce ne-am despărţit, fix problema lor dar dacă i-aş întâlni (întâmplător) cu barbă, ar primi o bilă albă.

– părul de pă chiept, spate, membre – mă plângeam eu la un moment dat că nu puteam să fac masaj din pricina celui din mijloc lui dar evident că nu era adevărat – scuza a mers dar dup aia mi-am luat revanşa şi l-am mângâiat. Pe mâini, pe picioare, se acceptă. Atât ar mai lipsi, să vă epilaţi sau să vă pensaţi (deşi aici sunt de acord cu unele mici retuşuri, în cazul în care porţiunea dintre sprâncene vă face să arătaţi ca un pui de bufniţă încât atunci când vrem să vă privim în ochi, ochii voştri sunt „luaţi” de sprâncene. Exemplu extrem: Andrei Pleşu – are ochi?)

– părul de la subraţ – absolut defrişat, nu se pune problema. Mi-ar ataca prea brutal retina, plus că unde mai pui că tolăniţi în pat fiind, sub braţul său, la cea mai mică întoarcere rişti să te trezeşti cu părul în gură – yuck! Cine vrea, să-şi caute băiat la ţară. O  idee pe care au auzit-o dar nu spun de la cine şi care mi-a plăcut a fost când el a întrebat-o pe ea dacă deodorantul ăla îi place, că doar ea urma să îl miroasă/simtă mai mult – deşi ştim doar că deodorantele n-ar trebui să aibă niciun miros, rolul lor fiind să ne protejeze împotriva transpiraţiei şi nicidecum să aibă diverse arome, miresme. Plus că e şi un semn de igienă.

– despre părul de la biip şi biip biip nu mă pot pronunţa în sensul că am experimentat şi şi. Preferabil fără, pentru o mai bună desfăşurare (când te zgârie cel de jos nu prea îţi mai vine să exclami „uh oh ah” şi un alt inconvenient e că el creşte al dracului. Mă rog, ca şi la noi, ce să mai. Aş putea spune că e ca în cazul părului de pe spate, aşa că să nu credeţi chiar tot ce zic.

Acestea fiind spuse, vă doresc coafare/chelire plăcută!

Sursă foto

2 gânduri despre „Îmi plac bărbaţii cu păr dar nu chiar peste tot

  1. Pana la urma totul se rezuma la „gusturi”.
    Bineinteles trebuie sa tii cont de igiena si de a arata „prezentabil” 🙂 Less hair…more fun 🙂

Lasă un răspuns

