Cum a fost la Habitat for Humanity la Grand Hotel Italia

Partea surprinzătore chiar şi pentru mine a fost trecerea probabil bruscă sau probabil foarte firească de fapt, de la echipamentul de munte cu care am fost blindată până în dinţi (ce exagerare minunată, mi-ar plăcea să zacă atâta echipament pe mine – momentan am 2 articole deci vă daţi seama cum stă treaba dar urmează să mă blindez din nou, în curând) la pantofii roşii cu toc şi rochie. Nu doar aşa, din senin, ci cu ocazia participării alături de Andreea la Gala Habitat for Humanity Cluj la Grand Hotel Italia (aştept pozele profi)

Partea hai să-i spunem, mai puţin bună, a fost că nu ne-am mai  costumat. În timp ce am pozat aranjamentele florale , le-am explicat domnilor de la masă (pe care apoi am fost surpinsă să îi văd cântând în cvintetul Classis) faptul că trandafirul meu Grand Prix e hidratat cu apă la codiţă (adică i-am aplicat un pic de vată îmbibată la codiţă peste care am înfăşurat o bandă) şi care a fost supradimensionat cu petale – mă pricep şi la lucru manual, believe it or not :))

Ce mă surprinde e faptul că oamenii se iau prea în serios (sau asta vor să arate) în ziua de azi (poate se gândeau că în costumele de carnaval vor  arata caraghios şi mai bine vin în haine de gală ceea ce au şi făcut, astfel încât să nu „rişte” nimic).

Altfel spus (la sugestia Andreei) din toată costumaţia mea am păstrat trandafirul Grand Prix, care a fost apreciat şi premiat cu un cadou de relaxare de la Salon Monik (văd că au organizat acum un concurs pe Facebook)  în valoare de 1000 lei (pot beneficia în valoare de suma asta de: ultralipo, masaj de tonifiere, masaj de relaxare, masaj terapeutic, tratament anticelulitic, reflexoterapie, limfodrenaj, lifting corporal, lifting facial, împachetări, electrostimulare). O să îl folosesc eu,  Andreea (i-am promis că o las să-şi aleagă ce doreşte şi mergem împreună după 8 Martie) şi cu a mea muma dacă vine să mă viziteze.

Despre eveniment:

Scopul lui a fost construirea locuinței Habitat cu numărul 76 în județul Cluj, pentru familia Vlaic, familie care locuieşte în condiţii precare şi care are nevoie de un alt acoperiş deasupra capului, sub forma strângerii de fonduri. Câţiva reprezentanţi a unor companii au primit premii pentru susţinerea constantă Habitat for Humanity din ultimii ani.

S-a organizat şi o tombolă ale căror premii au fost opere de artă (tablouri donate de artişti – Eu m-am ales un acryl pe pânză în valoare de 100 euro (atât a fost biletul tombolei pentru acest tablou, el costând de fapt 200 euro)  al lui Gil Turculeţ ” Peisaj pe malul Dunării”. Banii stânşi în urma biletelor participante la tombolă (3 au fost şi câştigătoare – persoanele au câştigat tablourile respective) vor fi astfel folosiţi în scop caritabil pentru familia Vlaic, pentru construirea unui alt tip de locuinţă căreia  să-i poată spune „casă”. La eveniment a fost şi un invitat special: Eusebiu Burcaş.

Eusebiu Burcas a vorbit despre relaţia dintre bani şi succes spunând că cei mai mulţi oameni din ziua de azi pun semnul egalităţii între cele două. Which is wrong, of course. Mi-a plăcut exemplul cu definiţia unui copil despre educaţia financiară: ca şi educaţia fizică dar cu bani. Ideea discursului a fost că dăruind vei dobândi. Dacă vă întrebaţi cum, unul din răspunsuri a fost participarea la eveniment. Oricine ar putea (daca ar şi vrea – şi astfel cu siguranţă ar şi putea) să doneze 10% din cât câştigă şi astfel ceea ce ar da s-ar întoarce înapoi …conform principiului că „dăruind vei dobândi” ( l-am apreciat la N.Steinhardt în „Jurnalul Fericirii” şi mai apoi la Seth Godin)  în care eu chiar cred.

Mâncarea a fost delicioasă.

Mulţumesc organizatorilor pentru o seară foarte reuşită (+1 pentru Classis)

P.S: Florăriile Magnolia au fost sponsor la acest eveniment.

3 gânduri despre „Cum a fost la Habitat for Humanity la Grand Hotel Italia

  1. Pingback: Cluj-Napoca Business Days (Day 1) « Dar vai!

Lasă un răspuns

