Relatări carnevale

N-am mai fost la carnaval din clasa I. În clasa I m-au costumat ai mei în ţigancă, în ceva improvizat că nu mi-au închiriat #pevremealor (o perucă blondă, o fustă colorată şi o mască ce îmi acopera toată faţa aducând mai degrabă a Jack Spintecătorul – mă identificaţi în rândul de jos, de la stânga la dreapta, a patra mână de om) şi iată cum aproape după 20 de ani mă costumez din nou 😀 Quelle horreur  Quel honneur!

Evenimentul la care merg mâine însoţită e organizat de habitatcluj.ro. Dress codul a fost de aşa natură (d’ale carnavalului).

Mi-am pregătit costumaţia care arată cam aşa. Îmi mai lipseşte poşeta roşie pe care o primesc mâine de la partenera femeie deghizată în muşchetar (o să fim un cuplu cum ar veni) şi trandafirul mare, supradimensionat, trandafir natural pe care nu sunt hotărâtă dacă să îl prind în păr pe partea dreaptă sau pe partea stângă. Orice sugestie e bine venită :))

Pantofii sunt ai mei (da, şi cei roşii pe cât de frumoşi pe atât de incomozi – i-am încercat 2 paşi şi deja mi-au produs o mică rană – cine vrea n-are decât să rabde dar după cum se vede, îi ţin mai mult de colecţie, nu că aş avea zeci de perechi şi nici să-i vând nu vreau că cine ştie când voi deveni mai tolerantă la pantofii care mă bat!) iar rochia, masca şi eşarfa le-am închiriat de la SC KATYA IMPEX SRL, fix vizavi de Facultatea de Ştiinte Politice, Administrative şi ale Comunicării de pe Str. Aurel Suciu, nr.11 (e o poartă verde, unde e un panou un o mască iar în curte, pe stânga veţi găsi magazinul care am înşeles că există de 13 ani şi funcţionează de 11). Preţurile sunt ok: un costum costă 40 lei şi atât am dat şi eu pe obiectele de mai sus, în comparaţie cu ce mi s-a recomandat în Mănăştur şi nu-s tocmai pe gustul meu :D). Aici au multe costume pentru copii dar şi adulţi şi doamnele sunt foarte amabile (după mine n-au aşteptat, am ochit rochia din primele minute, sunt foarte eficientă ca şi la cumprături: pim-pam).

Dacă vă interesează vreodată vreo rochie anii ’20, să închiriaţi măşti, pălării, fuste, rochii, pantaloni diverşi, bluze şi multe altele, vă recomand acest magazin.

Ce mi-a mai plăcut e că îmbrăcămintea se spală după ce e returnată.

Contact magazin:

Tel-fax: 0264-431717

Mobil: 0752222949

Orar: Luni-Vineri: 8-19

Sâmbătă: 10-17

p.s: am rugat-o pe tanti să-mi facă o poză îmbrăcată (aşa mai strâmb, n-am consultat întâi oglinda, se mai întâmplă :D).

Castanuelas nu aveau dar mă descurc şi fără 😉  Poate îmi iau evantaiul. Ole!

Despre Habitat for Humanity Cluj:   o organizaţie neguvernamentală, non-profit, care construieşte şi renovează locuinţe simple, decente şi accesibile ca preţ pentru şi împreună cu cei defavorizaţi al căror viitor este afectat grav de condiţiile în care aceştia locuiesc. Materialele provin din donaţii şi sponsorizări, iar construcţia este realizată de către voluntari împreună cu familiile beneficiare. Terenurile sunt concesionate de Primărie sau donate de persoane fizice.

Lasă un răspuns

