Să mergi la munte iarna nu-i o treabă simplă

Nu e simplu pentru că ai nevoie de echipament, de oameni cu care să mergi (cică vom fi 22 – whohoo) şi nu în ultimul rând de…cojones să le spunem?! :))  Ieri mi-a zis Mădălina că merge în Sâmbăta de Sus şi poc, a ataşat şi linkul. Atââââât a trebuit că m-am infiltrat frumos în grup (îi mulţumesc lui Mihai că m-a acceptat, lui Ştefan că până în Războieni n-o să fiu (chiar) a nimănui (sper) şi lui Nemesis (aka Marian) care va binevoi să ne transporte până în Sâmbăta (chiar Sâmbăta) cu maşina chiar dacă l-am declinat prima oară. Observaţie: nu-i cunosc pe niciunul. No links yet.

Weekendul ăsta o să fiu la munte deci în Sâmbăta de Jos (Munţii Făgăraş), la cabana Valea Sâmbetei. Până una alta ţin să le mulţumesc băieţilor de la Rent a camp care fac o treabă foarte bună cu închirierea de echipamente pentru mers pe munte. Îi mulţumesc  Mădălinei că m-a invitat (i-am promis zacusca :D) şi care probabil nici nu se gândea că eu chiar o să merg hodoronc tronc, lui Marius că m-a pus în legătură cu Mihai şi celui din urmă că mi-a adus echipamentele pe care le-am închiriat la o sumă modică (modică este foarte puţin zis. Infimă, mai bine).

Am semnat contractul de comodat în staţie pe Memo, aşa în stradă şi dusă am fost acasă la probat bocanci mărimea 40 :D, inspectat rucsac, bretele, buzunare, fermoare, polo, parazăpezi care înţeleg că-s importante, frontală (mersul la toaletă în natură noaptea, trebuie să se facă pe lumină) şi nu în ultimul rând, sac de dormit. La sugestia lui Mihai (nu au îmbrăcăminte) am mers în câteva magazine unde n-am găsit mare lucru aşa că am ajuns la second handul de pe Horea de vizavi de Facultatea de Litere de unde am achiziţionat o geacă (50 lei – numai mie cică îmi venea la fix din câte persoane au mai probat-o. Mda, ce să zică şi tantile? Oricum e foarte ok, e în stare foarte bună)

nişte mănuşi (5 lei – la ale mele maro le-a apărut o găurică la deget şi ca să n-o cos că arată urât, mi-am luat unele de munte numa bune pentru degetele mele de păpuşă :D)

şi nişte pantaloni (50 lei – erau şi la 25 lei sau mai mult dar ăştia cu 50 mi-au părut suficient de groşi şi oarecum rezistenţi şi mi-au plăcut că au bretele ca să-mi „ţină la spate” cum s-a exprimat tanti de acolo şi mai ales că-mi amintesc de pantalonii din copilărie, acelaşi bleumarin, aproape acelaşi model).

cateva pene, colega temporara din incaperea vecina si colivia fara papagalii vorbitori

Inclusiv o cagulă dar ei nu i-am făcut poză ca să nu vă speriu :))) Am spălat-o.  Am dat 5 lei pe ea. Eh, mai mult de fantezie. Acum se usucă pe calorifer. Iniţial m-am gândit să dau o fugă până la Decathlon dar ştiind că o să ajung cu mult mai târziu acasă şi că există şanse să nu mă trezesc dimineaţa la 6:00, am zis că o să suport totuşi bocancii mari, mărimea 40. Şi mi-a zis Mihai ca dacă tot vreau să-mi iau unii ok, de la Nootka îs buni sau de magazinul de pe strada Dacia, magazin din apropierea cu intersecţia cu Horea.

Acestea fiind zise, să aveţi un weekend nemaiminunat. Revin cu poze şi/sau impresii 😉

3 gânduri despre „Să mergi la munte iarna nu-i o treabă simplă

  1. Pingback: Despre prima şi a doua tură la munte « Dar vai!

Lasă un răspuns

