Curăţenia de primăvară

Începe cu un mărţişor. Adică cel de anul trecut, de la fostul meu prieten, pe care l-am găsit fix acum într-un buzunar lateral al hainei maro, de iarnă. Asta înseamnă că nu l-am purtat din moment ce abia acum l-am (re)găsit de atunci. Mai bine l-ar fi purtat el înfăşurat pe ____ (aţi ghicit! :D)

L-am primit târziu, (too late is too late) la câteva zile după 1 Martie (nu mai ştiu la câte) încât n-a mai reprezentat absolut nimic pentru mine (târziu cu motivul „am uitat să ţi-l dau” deşi cică îl luase dinainte; bine că de colege n-a uitat pentru că le-au amintit ele să le cumpere – lui şi colegilor – splendid, nu?! şi s-a mai şi „lăudat” cu asta :))))

Dacă n-am păstrat mărţişorul, i-am făcut înainte o poză (măcar una din cele multe să le fi păstrat, restul la gunoi cu ele!)

L-am aruncat în WC, am facut pipi şi am tras apa.

Primăvară, bine te-am regăsit!

Lasă un răspuns

