Prăjitura Delicioasă şi ciocolata caldă din Enigma Cafe

Recomandările serii după piesa „Istoria comunismului povestită pentru bolnavii mintal” (foarte faină piesă..Christine, you were right :D)

Şi apoi, am mers noi frumos (eu şi duda) şi am servit 2 chestii grozave în Enigma Cafe (n-am mai fost de 100 de ani): prăjitură şi ciocolată.

Prăjitura Delicioasă (aşa îi spune) e clar cum e. Nu mai are rost s-o descriu.

Am pozat-o aşa, la lumina lumânării. Prăjitura Delicioasă costă 4,5 lei.

Ba hai c-o descriu. E prăjitură cu ciocolată, frişcă (ori am tolerat-o că îmi era foame, ori chiar , ori a fost ok în combinaţie cu prăjitura, nu-mi dau seama), ceva chestii din căpşuni (parcă) şi cocos. Bine porţionate, nici foarte dulce (greţos de dulce), nici nu altfel, ci numai bună cum îi şade unei prăjituri să fie. Deja mă pregăteam să comand altceva, mă aşteptam să nu aibă. Dar, poc, surpriză 😀 Mai au şi alte chestii de mâncat (croissant – oare 7Days?! la 4 lei ceva Chipsuri la 75 g la 5 lei, alune şi covrigei în cazul în care ajungeţi pe acolo morţi de foame :)))

Şi cum ne era foame, duda zice „O să ne luăm ciocolată caldă”. N-am înţeles legătura. Păi da, că ciocolata caldă (nu că aş fi eu fan, în genere vorbind) nu era licoarea aia obişnuită, ci ceva mai solidă, gen budincă de mâncat cu linguriţa. Şi cu frişcă deasupra şi cevatoping. Aşa de bună a fost, că mi-am luat 2 😀 (costă 5 lei).

P.S: chelnerul drăgut şi amabil.

2 gânduri despre „Prăjitura Delicioasă şi ciocolata caldă din Enigma Cafe

  1. bai ma bucur ca v-a placut la noi, va mai asteptam, cred ca te si pot identifica daca ma gandesc bine… multumesc de compliment, o sa dau un link pe pagina de facebook a cafenelei daca nu te deranjeaza

Lasă un răspuns

