Ruladă cu rom şi cafea lungă la pachet de la Cofetăria Opera

Din seria ce mai mâncăm bun de prin vecini (dulce de preferat) am ales rulada cu rom şi a doua cafea pe ziua de azi (prima de acasă deci în curând o să explodez ca o bombă cu ceas) de la Cofetăria Opera care aparţine Cofetăriei Pralina (de atâtea ori am auzit de Cofetăria Pralina dar dacă e s-o localizez, habar n-am unde e deşi şi siguranţă am trecut pe lângă ea de atâtea ori). Cofetăria Opera e în Piaţa Ştefan cel Mare nr. 14, după Agenţia Teatrală înspre Florăria Magnolia (în celălalt colţ e cealaltă Operă dar restaurantul unde mâncarea este scumpă).

Bună rulada numai că mă aşteptam să fie şi mai mult şi mai bine însiropată cu rom. Cofetăria e fix la 10 paşi de mine deci e de bine, aici în buricul târgului, strategic plasată, aproape de florărie😀

Că tot vine Valentine’s Day şi că mi-am amintit de bursa de idei a Alinei, mi-am dat seama că sunt puţine cupluri (sau aşa am eu impresia) care merg la cofetărie. O fi old school style să mergi cu prietena, iubita, soţia la cofetărie dar mie tot îmi place mult ideea poate tocmai că-i old school style. Şi parcă dacă e vorba de o cofetărie nici de lux dar nici una ordinară are oareşce farmec. Nu ziceţi la fel?  Deci cine nu e pentru cofetărie, e descalificat! :))) Cofetăria face parte, după mine din cele 200 idei de întâlniri.

La Cofetăria Opera am mai mers o dată să stau şi am avut şi wireless funcţionabil dar atunci nu am mâncat, ci am băut😀

În rest văd că au o ofertă valabilă şi în luna Februarie. Profitons-on! În loc de broscuţă care nu îşi ajunge nici pe o măsea eu aş alege croissantul deşi nu l-am încercat, vă spun sincer.

Ultimul din oferă (3) e un baton cocos.

Lasă un răspuns

