Colegii mei florişti de la Florăria Magnolia

O să ajungă departe zic eu. Îmi place despre dumnealor că-s oameni faini şi foarte foarte talentaţi. Atât de talentaţi, că de fiecare dată scot ca pe-o bandă rulantă cele mai cele aranjamente.

Încep cu Andreea, boboacă într-ale blogului  dar dacă mă ascultă în continuare cu siguranţă o să ajungă departe. Glumesc. Ea este Andreea, care din câte văd postează buchete de flori pe blog şi proiecte sau chiar grădini frumos amenajate. Dacă aş fi în locul ei cu siguranţă aş posta şi eu aşa ceva. Mă bucur mult că are blog, acum mai trebuie fie s-o conving să se convertească la WordPress fie să-mi bat eu capul cu Blogspot ceea ce nu mă foarte încântă. Aştept să-i văd cărţile de vizită de la Moo😀

Cum spuneam, mă bucur că scrie despre flori şi noile creaţii ale ei şi ale colegilor din florărie.  Mă bucur pentru că din păcate pe blog eu nu mai pot fi decât pe alocuri foarte comitted to flowers şi asta din cauză că scriu despre ele peste tot încât blogul vreau să-l rezerv şi pentru altele. Peste tot însemnând: pe site după cum sper că bine ştiti (descrieri, produse, articole, bannere şi alte cele), pe pagina de Facebook unde mai nou îmi place să surpind sporadic fanii, pe Twitter când-cum, o bombă în 140 de caractere, o poză, o aroganţă, un RT şi mai nou pe pagina Google PlusDar cel mai nou, în cartea unde mi se mulţumeşte la final pentru  copywriting, că aşa e frumos. Şi mai nou şi pe I love Cluj (advertorial 1 , 2, 3 şi alte câteva dar revin cu linkuri). Pa partea online dar legată de comenzi e Adi (colegul din Mureş)  dar despre Adi nu zic prea multe că el nu-i florist. He’s the other half să zic aşa, la Interflora, care în curând o să fie tătic. Ne sfătuim şi punem diverse la cale. Unde-s doi, puterea creşte.

Am zis de partea de social media la Magnolia dar mai e şi Flower Time pe Facebook şi Twitter (partea de plante, grădinărit – ce păcat că de ea nu se ocupă băieţii, Andrei şi Marian dar n-au ei timp aşa că mă ocup eu mai răruţ că e mai drăguţ) cu ajutor de poze de la Dana, fufi Dana care este foarte de treabă. Ne ştim de la Garden. Invariabil, legat de F.T. o pomenesc şi pe Tulia (un fel de soră, zice ea şi ziceau şi ceilalţi la început până s-au convins că nu suntem) cea care n-a vrut să-mi dea reţeta de nu mai ştiu ce prăjitură şi fiind aşa importantă am şi uitat. N-am prea văzut-o în desfăşurare dar semănând cu mine, am încredere că-şi face foarte bine lucrul😀

Şi pe lângă Flower Time şi Magnolia mai sunt Buchetele de mireasă pagină pe care am creat-o strategic (Nunta Magnolia – de data asta doar pe Facebook unde mai dau share la diverse chestii secsi :D) pentru că pot.

Invariabil 2: şi Ovidiu dar el nu-i florist numai că menţiunea trebuie să existe şi pentru el în spiritul vremurilor apuse şi al celor prezente caracterizate de cât mai multă bere şi pietre la rinichi.

Fără blog, Alexandra (mă tot întreb de ce n-are blog). Ea-mi spune că-s hater dar eu nu cred aşa ceva. Mă mai auzea răzând de la funerare dar bine că între timp funerarele s-au transformat în nunţi şi râsul a devenit justificat. Sau nu? Ea este o talentoasă, o lady boemă şi o sensibilă. A creat enşpe mii de aranjamente care mai de care pentru toate tipurile de nunţi şi aranjamente pentru diverse apartiţii offline, sponorizări & stuffs.

Să vedem, de ce mai sunt mândră, ah, da. De Radul, el urmează că are blog. În concubinaj artistic cu el e Cosmin, un alt meşter al florilor ( e perfectă descrierea). Pe amândoi vă pup mă, să ştiţi că-mi plac mult aranjamentele pe care le creaţi (dar crecă ştiti voi).

Din faţă le mai nominalizez (cum să le uit?!)  Alexandra şi Ştefi (la trecut şi Iudith). Pe aceste donşoare îmi place să le exploatez la maximum să creeze diverse chestii (că potenţial este, numai cheful şi timpul să existe) ultra mega interesante pentru site dar în ultima vreme mai mult pentru Facebook. Fac parte din breasla artişti. Pe cealaltă tură cu intermediar sau fără mai e Cosmin. El este mereu serios chiar şi când lucrează. De la el ideea cu telecomanda.  A adus şi el chestii de donat, jucării înainte de Crăciun pentru Little People. Adică e om sensibil care da, face buchete faine.

Vasi e colegul de birou vecin dar el nu-i florist numai că-l menţionez ca făcând parte din proxima vecinătate. El a zis că le dau refresh la toţi de nu se văd, ceea ce dacă mă gândesc, cam aşa a şi fost :))) El mă ascultă (sau se face) când vorbesc singură, când mai lovesc biroul cu mouse-ul (recunosc, tot mai rar că defulările sunt verbale) şi se mai întâmplă să cunoască piese de la Radio Paradise (pe ultima o avea setată ca ring-tone pe telefon). Tot din proxima vecinătate îl mai menţionez pe Alex (scorpion) care în rarele lui vizite şi intempestive ia foarfeca din suport şi simulează că îmi taie părul (bag seama că-i place să mă chinuie de simpatică ce-i sunt) sau cutterul ca şi când mi-ar scoate frumuseţea de ochi; îmi mai ia cana de cafea (atunci când mai am în ea cafea) şi se face că o varsă pe mine (eu mă prefac că am emoţii şi că tremur toată) şi nu în ultimul rând mă mângîie duios-brutal pe păr (aia n-am înţeles prea bine ce înseamnă). Un pic copilăros pentru ce-l aşteaptă (asta aşa, ca să se sperie, că i s-au dat reponsabilităţi mari şi multe). De 2 ori pe lună, sau hai, mai des, apare la orizont şi Larisa (aştept să-mi trimită forma finală la chestia aia şi s-o punem în aplicare, ştie ea, dar cum e în sesiune, treaba e incertă), Adriana T (fostă colega care văd că lucrează acum la scule electrice :)))) flori-scule, cool – mersi pentru telul de la RDS şi cu ocazia asta e un bun reminder să scriu despre netul de la Orange că deja au trecut 2 luni) şi Adriana F (mămică), voce inconfundabilă, la fel ca a lu’ Vero, sprintene ca două căprioare, munctoare şi de treabă ea aşa plus Lavi (ea m-a suportat în birou, asistentul foto ce mi-a semnalat trecerea din agonie în extaz şi invers) care de câte ori vede un mesaj pe Facebook de la mine probabil că tresare, gândindu-se de data asta ce mai am să-i zic. I l-am văzut în poze pe Alexandrul. Este mic (dar mare) şi frumuşel.

Contabilitatea înainte de Rada (în ordinea birourilor): Sântămăreanca şi Katy. Contabilitatea = floriştii „wannabe” (pardon, Sântămăreanca a fost floristă) cu banii la purtător ca s-o zic pe aia dreapta😀

Parcă o şi văd pe Vero (fostă-actuală-viitoare floristă) udând un bonsai sau aranjând prin spate, plantele. Sau dacă nu o văd atunci sigur o aud pe undeva. O voce puternică cu un timbru vocal impresionant. N-ai cum să nu ştii că despre ea e vorba (după voce). Cristino, nici tu nu eşti florist aşa că just a Howdy! Dacă o să caut o reţetă, one top-mind ca să bag la tărtăcuţă o să fie (şi) blogul tău.

Rada lucrează cu mai multe tipuri de flori sau a lucrat, mă rog, de-a lungul anilor, cu întrerupere: flori tăiate, flori uscate şi plante. Face chestii faine. A avut un buchet mişto la nuntă. Mi-a plăcut că-i cu lalele dar nu orice lalele, ci mov which I love. Pe ea mă mai supăr când mă cheamă la geam să-i fac poză la diverse aranjamente. Dar după ce înşfac telecomanda imaginară care să mă scutească să mă ridic din prea confortabilul scaun şi-mi dau de două ori ochii peste cap, cum îşi dau ceasurile acele corespunzătoare, îmi trece şi toate revin la normal (la normalul anormal).

La final aş fi pus o galerie dar nu vreau să mi-i urc şi mai tare în cap decât sunt deja.

La final, băi copii, după cum ştiţi deja, eu vă pup şi vă iubesc!

Trecem  cu bine şi anul ăsta de Valentine’s Day, Dragobete, 1 şi 8 Martie😀

Mă bucur că am reuşit să vă strâng într-un grup pe Facebook şi încet-încet să formăm aşa un nucleu şi un fel de comunitate dacă nu-i prea mult spus. E bine că sunteţi şi ce bine că sunteţi!😀

Şi acum, colegele de pe magazinele mici, la număr variabil (câţi Carmen, şefo şi mireaso model din carte?!)  să mă scuze că nu le-am descris dar nu m-aş descurca (unde mai pun numărul variabil pe care sper să-l aflu în curând?!).

Să ştiti că în continuare aştept poze cu ce mai faceţi voi interesant prin florării şi mai primesc şi mită ca să vă creez carduri, cât să ne mai ascundem după deget? Mită însemnând bomboane de cafea (foarte bune, Ilena dar să ştii că şi sarmalele mi-au plăcut), cafea (e ok oricând, Iulia, încă mai ai timp sau dacă nu îi poţi delega lui Bogdan – chiar, voi v-aţi luat pe bune?), un fel de napolitană-biscuite (bun/ă, Ioana şi să ştii că încă n-am sunat-o pe doamna ceea dar urmează să) şi… în viitor, cine ştie, poate o pungă de pufuleţi?!

Un gând despre „Colegii mei florişti de la Florăria Magnolia

  1. Pingback: Surpriza de la Aqua Carpatica « Dar vai!

Lasă un răspuns

