Atelier de reparat încălţăminte în Cluj-Napoca

Azi i-am promis domnului Ioan Mureşan de la atelierul de încălţăminte Muriderma că o să îl promovez pe blog: pe domn şi pe atelier.

La ce e util un atelier de reparat încălţăminte? E util pentru persoanele (ca mine) care ţin la obiecte, la diverse chiţibuşuri (femeieşti, că na…) care se deteriorează în timp şi care necesită o resuscitare, adică o reparaţie: cizme, papuci, pantofi, botine, sandale, fermoare blocate, rupte, etc. Am mers mai demult să-mi repare nişte tocuri la pantofi, apoi să-mi coasă o bretea de la geanta roşie (penultima poză :D) că s-a rupt de la bolovanii transportaţi în ea şi acum am mers cu portofelul.

După cum vedeţi lumea se înghesuie la încălţăminte, nu la reparat. Mda.

Azi am mers cu portofelul de culoare vântului turbat la atelierul domnului Mureşan pe care îl puteţi găsi pe strada care leagă Strada Memorandumului de Piaţa Muzeului, pe pietonala numită Strada Matei Corvin. Nu pot să cred că n-aţi trecut niciodată pe acolo (hai, mah!) şi n-aţi observat mai jos de covrigăria lui Petru, cele 2 ateliere: primul e de croitorie şi al doilea de reparat încălţăminte. Eu de al doilea vorbesc.

Mi-am căpătat deci portofelul peticit, portofel cu „insigna” Playboy pe care l-am cumpărat acum câţiva ani buni din magazinul House of Art de la ultimul etaj din Central. L-am rugat pe domnul Mureşan să mi-l înapoieze plin cu bani. A zâmbit. Nu i-am făcut poză potofelului pentru că nu arată foarte bine, dar nu mă interesează (înainte trebuie spălat). Ţin la el pentru că e spaţios, gen minipoşetă, îmi ţin în el cărţile de vizită, actele, nurofenul, ah da şi banii :)) Ăsta e portofelul pe care-l port când sunt bogată, dar ma am unul roşu, mai mic, de purtat în zilele când sunt săracă.

M-am amuzat azi în atelier că în faţa mea era o doamnă care venise cu nişte cizme şi alte încălţări second hand cu pretenţia să i le repare să arate ca noi. A râs domnul Mureşan. Probabil îi stătea pe limbă dar n-a zis ce am zis eu de fapt: cum ca noi dacă-s second hand? Mda. Ideea de a promova atelierul mi-a venit când am auzit-o pe doamna zicând că a mai fost înainte la un meşteşugar de 2 bani. Hmmm, am simţit nevoia să intervin deci.

I-am zis domnului Mureşan că o să promovez atelierul şi nu mă aşteptam să-mi răspundă, de altfel, modest cum cel mai probabil este: „ah, păi cine nu ne cunoaşte pe noi?!”

Vă recomand acest atelier la fel ca şi pe cel de croitorie. La atelierul de croitorie am mers tot aşa, în urma unui mic dezastru feminin: mi-am agăţat o geacă într-un gard şi a rămas cu mâneca sfâşiată de-a dreptul. Geaca a fost resuscitată la croitorie (s-a folosit gluga pentru reconstrucţie într-un mod insesizabil). Şi am mai mers cu nişte pantaloni, la scurtat, dar asta cam demult.

Aşadar am toată încrederea că domnul Mureşan o să facă încălţările second hand să arate ca şi noi😉

Eu mă bucur pentru resuscitarea portofelului şi intervenţia asupra lui sper să ţină cât de mult.

Update: PROGRAMUL ATELIERULUI:

L-J: 08.00-16.00

V: 08.00-14.00

S şi D: Închis

19 gânduri despre „Atelier de reparat încălţăminte în Cluj-Napoca

  1. Cum atelierul unde mergeam de obicei era inchis pe motiv de concediu am cautat pe net un alt atelier de reparatii pentru o pereche de sandale. Si asa am dat de acest articol si am ajuns la dl. Muresan. Nu credeam ca o sa regret atat de mult vizita. Am dus o pereche de sandale la lipit, in parte din fata care era putin desfacuta. Sandale …de marca buna, cump[arate de afara. Si cand am fost sa le ridic nu am mi-a venit sa cred: aveau cuie batute in talpa !!!! Cum naiba sa le dezlipesti de tot ca sa le lipesti asa cum numa tu stii si sa le prinzi in cuie???!!!
    Si uite asa nu o sa mai fie purtate. Si au fost cumparate cu cateva luni inainte. Bani aruncati.
    Am ezitat daca sa le ridic si daca sa merg la Protectia Consumatorului. Am renuntat ca nu am timp de pierdut. Dar in viata mea nu mai calc pe acolo !!! Si nici nu ma mai iau dupa astfel de recomandari pe bloguri.

  2. Pingback: Dragoste de tată | Dar vai!

Lasă un răspuns

