Parodie de felicitare

O modalitate inedită de a-i transmite cuiva ceva (sbliminal). Parodia funcţionează dintotdeauna. Ştim de la Caragiale.

Am creat deci, nişte felicitări mai altfel şi se pare că am avut succes cu ele: likes & shares. Iniţial mă gândisem la cele de la bluntcard dar alea erau prea-prea şi acolo văd că nu se pot crea unele personalizate iar cele care există deja nu se potrivesc cu ce voiam eu să transmit, aşa că le-am ales pe celelalte (le-am mai îmbrăcat puţin, să nu fie aşa de sharp)

După atâtea siropuri citite în weekend, am zis să fac ceva în sensul ăsta. Şi am creat câteva Multe din cele pe care le-am văzut (de Sf. Valentin) sunt atât de sarcastice, că te doare mintea şi totuşi râzi.

Din categoria look pretty, play dirty şi nu numai.

Mesaje se pot crea după bunul plac folosind câteva template-uri în funcţie de categorii.

De exemplu, cuiva, căruia îi doreşti să fie happy, n-ai decât, după modelul de mai jos sau aici, o mărturisire sinceră.

 

 

Lasă un răspuns

