Agenda Moleskine pentru 2012 e foarte utilă

Asta am învăţat de la workshopul de time management, că agenda e primul instrument de planificare şi organizare a timpului şi cu ea mi-am început anul. Momentan e goală, dar acum urmează să o completez😀

Meet my Moleskine agenda.

Am luat-o de la Cărtureşti în 23 decembrie. M-a aşteptat în Cluj, goală, cum am lăsat-o.

Online văd că e 70 lei dar fără transport. Nu a fost tocmai ieftină (am dat 80 lei pe ea, dar având în vedere că e pentru tot anul, hai să spunem că a meritat investiţia). Îmi place că e neagră, subţirică, flexibilă (adică nu-i rigidă ca alea clasice, cu copertă, old school style pentru mine). Mărimea agendei: mai mare ca formatul A5 dar mai mică decât formatul A4. Nu ştiu exact dacă există un format intermediar, oficial vorbind. De fapt există: agenda mea are formatul ăla.

Scurtă trecere în agendă (nu-i revistă :D)

Stickerele vor fi lipite pe scrisori dar să vedem care🙂 În spate are şi un buzunar de carton în care se mai pot pune diverse chestii. Eu am păstrat câteva stickere de la Trilulilu şi nu numai.

Am continuat cu acelaşi model de agendă pe care l-am primit anul trecut pentru că …mi-a plăcut. Şi da, agenda e foarte utilă. Iar dacă arată şi bine e cu atât mai bine (3 în 1). Cred că e ok şi pentru fete şi pentru băieţi. Îmi place că pe lângă foaia cu planificarea, pe cealaltă deschidere e o foaie liniată se pot scrie şi alte lucruri. Şi îmi mai place că nu e structurată pe ore. Cu ore ar fi prea de tot pentru mine….

Nu ştiu alţii ce agendă posedă, dar eu pe asta o folosesc şi deci o recomand.

Later edit: cum pronunţ(i) Moleskine apropo de sâsâiala mea. Sursa: Tac Anderson.

watch?v=HH4PkWt4z7I&feature=youtube_gdata_player

Lasă un răspuns

