N-a fost iarnă în Sibiul lui decembrie 2011 dar a fost în Cluj

Încep anul cu o nemulţumire: că n-a prea fost zăpadă în Sibiu. Fix acum e un soare îngrozitor. Parcă a venit primăvara. Of, ce monotonie! Poate o să fie anul ăsta  (iarna fără zăpadă nu prea se pune, ca şi când nu e) deşi sper să nu mai am ocazia să constat asta. Sunt sigură că decembrie 2012 o să mă găsească altundeva😀

Dar am şi mulţumiri, evident: faptul că am stat cu ai mei, că m-am odihnit (am vecini civilizaţi care m-au lăsat), că am avut timp să citesc tot felul şi online şi offline, să zac pur şi simplu şi să mă întâlnesc cu oamenii mei🙂

Mi-a cam venit să mor când am văzut pozele de pe I love Cluj cu atâta zăpadă (1), (2), (3), (4).

În Cluj voi fi de găsit pe aici când ninge în plimbări solitare.

Câteva poze din Sibiu (bradul nu e foarte schimbat faţă de 2010) cu orăşelul copiilor.

Clujul  în 12 decembrie

Lasă un răspuns

