Câteva poze de la filmul Sherlock Holmes 2 – A Game of shadows

Nu ştiu câtă lume merge la cinematograf şi face şi poze dar iote că eu am şi mers şi am şi făcut. Nu oricui, ci eroului preferat (să presupunem că a existat în realitate): Sherlock Holmes. Un film foarte fain, pe care vi-l recomand să-l vizionaţi. Finalul mi s-a părut cam tras de păr, în sensul de incredibil, dar măcar regizorul ne-a făcut să credem că pe Sherloch Holmes nu l-a înghiţit hăul ca pe celălalt căpcăun, ceea ce a l-a făcut un film cu efect confortant până la capăt 😀

Pe lângă că m-a amuzat teribil şi că am ieşoit de la film cu gura până la urechi, mai ceva ca după o partidă de sx, am reţinut câteva chestii la care am râs. Maxim, am zis:

. gulaş de arici

– caii sunt periculoşi la ambele capete şi alunecoşi în mijloc

– traduceri gen: no pressure = floare la ureche

– scenele din tren

– ceaiul servit de fratele lui + bătrânul servitor care n-a îmbătrânit deloc

Mai jos sunt pozele, produse ale nemaiminunatului meu telefon.

 

Acte soft de presopunctura (cu pusca )

Trailerul aici:

Un gând despre „Câteva poze de la filmul Sherlock Holmes 2 – A Game of shadows

Lasă un răspuns

