Mesaj de la ING

De Sarbatori e bine sa daruiesti, dar nu datele tale personale

Iti dorim un decembrie cat mai linistit si fericit, de aceea te retinem cateva momente cu sfaturi pentru Sarbatori pline de surprize placute. Urmeaza o perioada plina, in care speram ca vei incasa salariul pe decembrie, prima de Craciun (la Pasti sau nu?!) sau al 13-lea salariu (eu il primesc pe-al paispelea). Felicitari, le meriti pe toate. Dar pentru a-ti proteja veniturile, nu uita sa stergi cu incredere orice mesaj sau email care iti solicita datele personale, din partea oricui ar veni el. De Sarbatori e bine sa daruiesti, dar nu te gandi sa faci cadou datele tale personale.
Noi, ING Bank, nu ti le cerem niciodata.

In limbaj de specialitate, aceste tentative de a obtine date personale se numesc „atacuri de phishing”. In general, atacurile de phishing se desfasoara prin transmiterea unui email/ sms prin care ti se cere sa actualizezi datele personale (CNP/adresa de e-mail/telefon etc), sa introduci date de securitate pentru ING Home Bank, sa dai informatii despre cardul tau sau sa participi la diverse campanii prin accesarea unui link.
Nu accesa acest link pentru ca este o pagina falsa care imita pagina oficiala a homebank.ro.

Deasemenea , dorim sa iti reamintim ca:
– ING nu solicita datele personale si/sau elemente de securitate ale clientilor prin accesarea unui link transmis prin e-mail/ sms;
– ING va trimite intotdeauna un mesaj personalizat (care include numele si prenumele) atunci cand mesajul implica informatii confidentiale;
 ING nu va solicita niciodata clientilor sai confirmarea datelor personale intr-un mesaj e-mail/ sms (ex: numarul cardului, data expirarii cardului, codul de autentificare sau semnare Home’Bank, PIN, parola, etc.);
– ING foloseste cele mai noi sisteme si tehnologii de criptare si autentificare pentru a securiza toate tranzactiile.

Astfel, in vederea realizarii operatiunilor de orice fel prin intermediul serviciului ING Home’Bank, e bine sa accesezi de fiecare data site-ul deschizand o pagina noua in care sa introduci adresa noastrawww.homebank.ro. De asemenea, in cazul in care primesti un SMS sau email pe care il suspectezi ca fiind fals, te rugam sa verifici in prealabil cu un reprezentant ING Bank prin intermediul adresei oficiale:contact@ing.ro sau la linia de asistenta My’Line: 021 402 83 91 (Romtelecom) / 0374 13 83 91 (Orange) / 0372 38 83 91 (Vodafone) / 0314 06 83 91 (RDS).

Asadar, fii darnic cu cei apropiati, fii generos cu colegii dar nu-ti da datele personale nimanui. Nici macar lui Mos Craciun.

Sarbatori fericite!

P.S: post cu diactritice lipsa si daca tot e asa sa-l duc macar la fel pana la capat :D.

Sper ca ati obervat ca am inceput sa le folosesc mai ales in ultimele postari. Bun si acuma reclama de la ING (sa fim optimisti ca se poate si mai bine) daca tot mi-am adus aminte de ea. O stiti? Sunt client ING, toate bune, exceptionale, dar cu reclame din astea…

Oare ce poate fi mai horror decat roz peste portocaliu sau portocaliu peste roz? In spatele ei e oare un barbat care habar n-are ca portocaliul arata oribil combinat cu roz?!

Si ce mesaj: Pentru ca viitorul sa fie roz ar fi bine sa adaugi si portocaliu! You must be kidding me! :))) Asigurarile de viata sunt roz, in ton cu viitorul? portocalii? sau portocalizate si rozificate? of of, mai mai…

Aceasta reclama de la ING este ca si o baba retrograda.

Anunțuri

3 gânduri despre „Mesaj de la ING

  1. Draga pitic, daca deobicei facu cumparaturi cu cardul de la ING, pentru care nu ti se cer niciodata PIN-ul sau datele personale, si daca faci cumva cumparaturile la Carrefour, sa ai grija cu cine mergi, mai ales daca este prieten/iubit al tau, si unde dispare cand iti spune „ne vedem la casa”, pentru ca poti primii o scrisoare de plangere de genul urmator:

    Dragă doamnă Siomion,

    În ultimele șase luni prietenul/iubitul dvs. a produs pertubări grave în activitatea magazinului nostru. Nu mai putem tolera comportamentul său și ne vedem nevoiți să interzicem accesul amîndurora in magazinele Carrefour.

    Nemulțumirile noastre împotriva iubitului dvs. sunt enumerate mai jos și sunt susținute de înregistrările de pe camerele noastre video:

    1.

    15 februarie:

    A luat de pe raft 24 de cutii de prezervative și le-a pus aleatoriu în coșurile de cumpărături ale altor clienți, profitînd de neatenția acestora.

    2.

    23 februarie

    A pus să sune toate ceasurile deșteptătoare din raionul ‘Articole pentru casă’ la intervale de cinci minute.

    3.

    6 martie

    A făcut pe podea o dîră de sos de tomate pînă în fața ușii de la toaleta femeilor.

    4.

    11 martie

    I-a spus unei casiere, pe un ton oficial: ‘Cod galben în raionul legume. Du-te imediat acolo’. Asta a determinat-o pe angajata noastră să-și părăsească postul desemnat și, prin urmare, să primească o mustrare scrisă din parte supervizorului său, ceea ce a condus la o grevă organizată de sindicat ce a costat managamentul companiei timp și bani.

    5.

    25 martie

    A blocat o oră biroul de rate, solicitînd deschiderea unui contract pentru o pungă de M&M.

    6.

    2 aprilie

    A mutat semnul ‘Atenție! Podea udă!’ într-o zonă mochetată.
    7.

    12 aprilie

    A montat un cort în raionul ‘Camping’ și a invitat copiii celorlalți cumpărători să-și aducă perne și pături de la raionul ‘Așternuturi’ ca să petreacă weekendul împreună, ofertă la care au răspuns pozitiv 22 de copii.

    8.

    26 aprilie

    Cînd un angajat l-a întrebat dacă poate să îl ajute a început să plîngă și să țipe ‘Oare de ce nu pot oamenii să mă lase pur și simplu în pace?’, determinînd mai mulți cumpărători să sune imediat la 112 și sosirea a trei ambulanțe.

    9.

    2 iunie

    A privit direct în obiectivul unei camere de luat vederi și a folosit-o drept oglindă în timp ce-și scobea nasul.

    10.

    16 iunie

    În timp ce cerceta o pușcă de vînătoare în raionul ‘Arme’ l-a întrebat pe vînzător unde poate găsi antidepresive.

    11.

    24 iunie

    S-a deplasat prin magazin furișîndu-se pe după rafturi, în timp ce fredona suficient de tare încît să fie auzit tema din ‘Mission Impossible’.

    12.

    30 iunie

    S-a ascuns printre hainele de pe un stander și, cînd alți cumpărători apăreau să vadă marfa, le striga ‘BAU!’

    13.

    6 august

    A desfăcut toate cutiile de carioca și creioane colorate din raionul de papetărie, probînd toate culorile albastre și rupîndu-le vîrfurile, sub pretextul că nici una nu are nuanța perioadei albastre traversată de d-lui.

    14.

    19 august

    Cînd s-a făcut un anunț la stația de amplificare a magazinului, s-a chircit pe podea în poziție fetală urlînd ‘O, nu! Aud din nou acele voci!’

    Și, pe 20 august, ultimul comportament inacceptabil, care ne-a determinat să vă interzicem accesul în Carrefour prin această scrisoare: a intrat într-o cabină de probă și, după un timp, a strigat foarte tare ‘Hei! Nu este hîrtie igienică în cabina asta!’, provocînd leșinul angajatei noastre de pe raion.

    Cu stimă,

    X

    Manager Carrefour

    Carrefour – pentru o viață mai bună

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s