The science of SEO – great webinar on HubSpot

Mulţumesc, Roxana că mi-ai semnalat webinarul de pe Hubspot. Mă bucur că azi e Joi şi nu Marţi şi că nu l-am ratat. Hastag-ul de pe twitter a fost: #SEOsci

O resursă foarte utilă. Am inclus şi prezentarea aici, în caz că uit ceva să revin mai uşor asupra ideilor.

Îmi place studiul, unele chestii nu le ştiam:

exemplul cu PPC-ul şi clickuirea rezultatelor din traficul organic şi obţinerea de rezultate diferite în funcţie de vârstă şi sex aşa cum sunt prezentate aici

Despre SEO şi SOCIAL MEDIA:

  • SEO is not the only game in town DAR o o parte a mai multor eforturi de marketing.
  • Seo efforts = branding efforts (revin la topicul despre încredere dezbătut la Tecomm (1) şi (2). Sunt curioasă dacă şi în ce măsură va fi amintit şi dezvoltat şi la Social Media Summit (da, o să merg :D)
  • Conversations won’t help you rank better in search engines BUUUUT, links to blog posts (să învăţăm să scriem pentru Social Media pentru că astfel linkurile vor duce către site/blog, conferindu-i acestuia TRUSTWORTHY *şi prin asta poziţionări mai bune în motoarele de căutare*
  • SEO doesn’t operate in a vacuum (Everything realtes to SEO. Everything relates to everything)
  • Email traffic -> it’s on to do list (the email part)
  • Inbound marketing : content -> SEO traffic can be (more) determined  by hiring a content producer not necessarily an SEO expert ;) Create interesting content not SEO content. (I am a content person) 
  •  Don’t forget about longtail + local stuffs
  • Which are more TRUSTWORTHY? Organic results or PPC results? A: the first ones of course because the second can be bought and they cannot tell you almost anything about the products’ quality (numai că PPC-ul e cam necesar. Nu-ţi mai permiţi să nu ai reclamă plătită în Google). Nu ai tu, are concurenţa (care oricum are). Cine are, are, cine n-are, n-are, vorba aia (bărbaţii peste 30 de ani, daţi acolo sha frumos click în partea cu background roz dar şi cumpăraţi😀, voi că voi sunteţi mai mult digital native (sau cel puţin în „native în devenire” -> utilizarea frecventă devine obicei şi ştim că obiceiul e a doua natură) decât femeile care-s mai mult cu partea de Social Media şi mai puţin cu search-ul, după cum se arată în studiul întreprins. Bărbaţii-s cu SEO şegat de decizia de cumpărare în timp de femeile cu Social Media.
  • Ranking well makes you seem more trustworthy (să mă mai strofoc deci) plus interesant din studiu e o chestie la care probabil nu s-ar fi gândit prea multă lume: dacă site-ul se situează pe nişte poziţii foarte slabe şi are trafic dramatic de redus în weekend, Houston, e bai! You’ve got to do smth about that!
  • Experiment🙂 am dat publish la post acum şi poc, dar asta aşa, offtopic, desigur, face parte din curiozităţile mele infinite.. între timp am mai adăugat 2 cuvinte în titlu (mai bine să fie decât să nu fie)

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s