Thank You Economy

L-am ascultat azi, timp de o oră pe Gary Vaynerchuk.

Uimitor tipul ăsta. He’s a digital persona. Am reţinut următoarele idei:

– faptul că the ROI of Thank You Economy se bazează pe A ASCULTA

– contextual relationships se beazează pe caring, pe ideea de being scalable(extensibile?!) -> word-of-mouth:  un om le poate povesti câtorva sute, mii, printr-un link despre experienţa lui cu un anumit produs, brand, etc

– There’s more content being produced today in 48 hours than it has been produced from the beginning of end time till 2003 -> No wonder that our kids have ADD (atention deficit disorder) -> nevoia de a fi în permaneţă conectat -> engaging with friends, fans, etc -> le răspunde acestora în timp real şi asta contează enorm în business-ul lui conform vorbei că „you get what you put into” (principiu valabil nu doar în business)

When you create an emotional context, things happen.

Nu vă spun cu ce se ocupă. Cercetaţi voi şi aflaţi cam câţi bani avea el la vârsta de 12 ani sub saltea 🙂

De fapt nu cred că suma conta prea mult, cât faptul că banii îi dădeau energie (fiind un fel de social currency) de a continua să facă ceea ce făcea (bine). Despre relaţia mea cu banii sper să scriu şi eu la un moment dat.

– We are living in cocktail party marketing  (ce bine sună! :D)

search-ul de pe twitter e sfânt (I search for my keywords on a daily basis) -> acolo ai ocazia să vezi ce discută lumea, „local” şi să le răspunzi nu prin a-ţi promova produsele într-un mod agresiv şi constrângător (luaţi dici) cât mai degrabă prin a pune întrebări, a oferi soluţii, idei, etc. Când eşti într-o afacere unde oamenii discută,  e foarte firesc să comunici cu ei oriunde, oricând, indiferent de mediu. Dacă aş avea unealta cu care să fiu conectată mereu pe net, probabil că asta aş face şi eu. Dar aşa…

Ca să dau exemplul meu, pe twitter, dintr-una în alta,  am vândut unei doamne un buchet cu tuberoze (7 fire cu livrare în Bucureşti fix după începerea şcolii) iar pe Facebook un corsaj: o brăţară florală fancy unei tipe. So, it works. Întrebările contează.

Concluzia: focus on the shift of making caring more scalable

Video-ul aici:

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s