Micul dejun din caserolă

Caserola e de data asta o veche cutie de margarină pe care o am în posesie (dar nu, nu-mi amintesc să fi mâncat margarină de câţiva ani buni).

În caserolă:

–          2 grapefruits tăiate cubuleţe

–          1 portocală tăiată cubuleţe

–          Câteva fructe uscate de goji

–          Câteva stafide presărate

–          2 biscuiţi magici sfărâmaţi (biscuiţi Galletas Guillon care îmi plac de mor dar care atunci când îi mănânci pur şi simplu fac niste firimituri groznice aşa că mai bine îi sfărâmi de bună voie :D) Constat că multe chestii bune (prea multe deja) sunt de origine spaniolă.

–          Puţină miere peste care să mai îndulcească acreala citricelor

Micul dejun ar putea fi şi lichid: suc de portocale, fresh, preparat dimineaţa + o banană tăiată feliuţe, dar, cine are timp de aşa ceva dimineaţa? Asta eventual, în weekend.

Prânzulincaserolă există aşa că de ce n-ar exista şi micul dejun în caserolă?! Anybody?!

Pe lângă că a mea combinaţie de mai sus e foarte sănătoasă, e şi foarte bună (aici predomină partea de love).

Mi-am găsit reţeta perfectă. Dacă astă vară eram fan limonadă, iarna trebuie să găsesc băutura „solidă” (cea lichidă e vinul roşu, of course dar care nu prea merge ca mic dejun sau poate diluat cu apă şi degustat cu pâine ca efectul să fie maxim) care să mă revergoreze. Băutura solidă e salata cu fructe şi alte „accesorii” ( de dragul variaţiei, stafidele mă gândesc să le înlocuiesc fie cu nuci fie cu migdale – alte bunătăţi, mmm!)

Salata se prepară frumos de seara (ideal dimineaţa, desigur, pentru cine se trezeşte înainte cu 10 minute) şi se pune şi mai frumos  în caserolă iar caserola în frigider. Fructele pot fi şi altele, combinaţiile sunt nenumărate. Eu am ales grapefruits because I have a love-hate relationship with them  like with more others 😀

Genul de mic dejun de pe Simplybreakfast  mi se pare pentru consumul acasă şi nu la job (aici nu vorbesc de mic dejun pentru acasă, ci ăla făcut rapid şi bun de luat la pachet).

Şerveţelele, mesele şi alte chestii trădează „acasă”-ul. Sau dacă e vorba de un birou mai rustic (pe-o terasă aşa, mai ales primăvara şi vara – oare cine are asemenea birou?!) merg consumate foarte bine şi acolo – why not?

5 gânduri despre „Micul dejun din caserolă

  1. Ah, eu am o problema cu pranzul si mic dejunul. Pe cel din urma nu apuc sa-l mananc si pranzul e un chin continuu. De unde, ce?! Nu, nu asta, am mai incercat si n-a fost asa buna. Nu-ti lua cartofi d’aia, ajung reci la noi. And so on. Si pentru mancarea gustoasa nu fac comanda minima. Enervant…

    • Pai eu ce zic? Prepara tu cu manutele tale o salata minunata 🙂
      Daca e vorba de felul 2 in principiu sa stii ca foarte multe chestii se pot manca astfel incat sa nu necesite incalzire (la birou, imi imaginez ca intr-un cuptor cu microunde, dar daca ai un aragaz la dispozitie intr-o bucatarie, atunci e brici :)) Si daca n-ai niciuna nici alta, faci cumva sa fie bine 😉
      Eu mi-am „corupt” colega de birou (insarcinata fiind) sa-si aduca pranzul in caserola 😀 (modelul fiind eu hahah).
      Incearca si varianta asta si zi-mi cum ti se pare.

  2. Draga pitic, salata de fructe perfecta, dupa a mea parere contine: pepene galben, banane, compot de ananas, portocale, struguri, compot de mandarine si nelipsitul Cognac. (fara cognac, nu are farmec, e ca si cum ai bea doaaar compot )
    Se amesteca pana cand cognacul transforma culoarea lichidului intr-un maroniu dominant iar mirosul te indeamna sa gusti numaidecat.
    Se lasa la frigider de seara pana dimineata si apoi la micul dejun se umple o caserola cu aceasta salata delicioasa si cu lichid pana se acopera fructele.
    P.S.1: ar fi mai bine daca nu ai conduce in acea zi 😀
    P.S.2: mi-ar placea sa fiu langa tine cand servesti salata sa pot sa ma bucur si eu de ea si de prezenta ta ca data trecuta.
    P.S.3: aceasta salata ar putea inlocui si masa de seara pentru a avea o cina usoara si o pofta de somn intetita de cognac.

Lasă un răspuns

