Evenimente din Decembrie

1 decembrie: TEDX Woman + artificii văzute de la înălţime 🙂

 3 decembrie: concert Vama în Euphoria Music All (în loc de Noaptea devoratorilor de publicitate)

(scuzaţi-l pe Tudor că n-a ieşit prea bine în poză, altfel el este un bunoc)

Şi asa, două piese de la concert:

Una noua si faina:

4 decembrie: la Teatrul Naţional: Machiavelli arta terorii 

7 decembrie: Job Networking (cadoul roz trebuie să fie deosebit)

cursurilor de limba turcă şi gândire şi spiritualitate islamică la care m-am înscris, cred cu părere de rău că o sa le dau skip pentru că nu mai ajung (numai eventual daca mă ia cineva pe sus, atunci mai am speranţe)

Sau daca totuşi ajung (măcar acum sper ca le-am scris corect ca şi asa sunt foarte multe, vorba domnului Casian Popa care a vrut să facă o glumă 🙂 )

Luni şi joi sunt cursurile de turcă de la 18 în Fac de Istorie de pe Napoca, în sala S 109

Miercuri de la 18 cele de gândire şi spiritualitate islamică, în sala P6 la Facultatea de Drept

cursurile de înot (încă sunt o găina fricoasă :D) şi pur si simplu nu ajung din cauza programului (de recitit postul asta) datorită dimineaţa (cruntele dimineţi!) mă trezesc din ce in ce mai greu (înspre deloc)

2-8 decembrie: câteva filme (care probabil o sa ma sperie) la Cinema Victoria  (dacă se hotărăsc şi porumbeii) Samsara!

Partida Real Madrid – FC Barcelona se va disputa, sâmbătă, 10 decembrie, de la ora 23.00 (ora Romaniei), pe Santiago Bernabeu. Meciul va fi in direct pe Digisport si LiveText pe HotNews.ro -> Guardiola :X (sâmbătă e 9, deci ori e în 9 ori e în 10, momentan mi-e lene să dau un sărci). n-am urmărit dar am auzit iar i-o bătut pe adversari la fundu gol 😀

– în decembrie oricând  aştept să vină Pink Martini în Diesel (nu se sţie când vine dar eu aştept -> o aşteptare sănătoasă)

12 decembrie: concertul minunat, Johann Strauss (cu speranţa că voi primi şi anul asta bilet/e :D) voi primi pentru că sunt o şmecheră (aici sunt pozele)

plus One man show în Cafeneaua Mărgelatului la piesa: Sex, Drugs and Rock’n’Roll (mulţam, Gloria de invitaţie 🙂 (la o audienţă de aprox 10 persoane, ce spectacol să fie?! -> next time) dar măcar am urmărit 20 minute de meci la un vin fiert: Pandurii-Concordia: 4-1

14 decembrie: Social media summit  şi New Year’s Madness în Vertigo cu fufele Alexandra şi Andreea . N-am mai mers, am proitat altfel de ziua liberă

– visiting the doc

– 22. 12. Sherlock Holmes, my hero, my love, my everything la Cinema City 

nu chiar oricând, examenul auto (partea n)

1-23 Decembrie: Santa’s Village (vai, dar doar la anul voi mai ajunge în Polus Center!) sau dacă participăm şi noi, mă execut şi merg să fac câteva poze

Şi lista va urma deocamdata

P.S: Acest post v-a fost relatat prin utilizarea internetului cu modem de la Orange (voi reveni cu un post în care o să vă spun ce variantă am ales până la urmă).

Lasă un răspuns

