Before lunch

Mi-am amintit de oferta de care vă ziceam asta vara valabilă între 9-12. Ei bine, ea e valabila şi iarna (inclusiv într-o zi de Miercuri): la Bistro Viena (un cheesecake + cafea cu lapte + 1 pahar cu apa minerală) = 8 lei parcă?!

Duda îmi zicea că de asemenea în Insomnia (chiar, de ce n-au site?!) trebuie verficate si degustate prăjiturile bune din meniu, la fel, în combinaţie cu o cafea la pret decent (uite asa mai ajuns sa mănânc şi eu dulciuri că altfel nu prea :D)

După ce scriu toate astea îmi dau seama că before lunch-ul meu e cam acru. Noroc cu mierea!

S-au gândit ai mei părinţi să-mi aducă printre multe altele, a little too many grapefruituri (o fi reţinut că-mi plac) ; am decis să le mananc aşa pe rând, într-un final,  combinate cu tot felul încât să ignor că-s grapefruits şi să nu fac cu ele cum am facut cu sfecla roşie :)) Prefer rodiile.

Grapeftuit + goji (fructe uscate care n-au nici gust bun nici gust rău, deci sunt perfecte) de la Coşul Verde (o pungă 100 g = 12,50 lei)+ miere peste

De la Coşul Verde unde siropul de arţar (vă ziceam de el în postul despre clătite, apropo, n-am mai mâncat de atunci clătite) e 44 lei (o sticlă nici mare, nici mică, potrivită cum ar veni) şi quinoa 20 lei (o pungă  nu mai ştiu de câte grame, probabil de 250) şi unde anul trecut pe vremea asta aproximativ, am mâncat nişte mufine (muffins) care aveau gust a carton şi care erau păstrate  într-o cutie asemănătoare cu cea de pantofi.

Lasă un răspuns

